دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴وحدت حوزه و دانشگاه، انتقام سخت و ضرورت استقلال در فضای مجازی (۲)

✍️ عبدالله علوی

🔹هنوز ملت سرافراز ایران، داغدار بزرگ‌مرد کهن تاریخ خویش است و از برای #انتقام_سختِ سردار دلها لحظه‌شماری می‌کند. رهبر عزیزمان، در تبیین انتقام و سیلی سخت فرمودند: « سیلی سخت‌تر عبارت است از #غلبه‌ی_نرم‌افزاری بر #هیمنه‌ی_پوچ_استکبار... این یک؛ یکی هم #اخراج_آمریکا_از_منطقه است که این همّت ملّت‌ها و سیاست‌های مقاومت را می‌طلبد»

🔸از چند روز پیش که کلیپ فاجعه‌آمیزی در واگویی وضعیت نامطلوب #امنیت_فرهنگی کشور در اینستاگرام منتشر شد تا به امروز، خواب بر غیرت‌مندان حرام شده است. #بازخواست و #محاکمه_مسببان این وادادگی و انحراف از جمله برخی عناصر وزارت ارتباطات، حرکتی مقدس است که به جدوجهد باید پیگیری شود. روی سخن من، به حوزه و دانشگاه است.

🔹نباید فراموش کرد که علت اساسی بسیاری از معضلات امروز جامعه در بخش‌های گوناگون اقتصادی و فرهنگی، وابستگی کشور به صنایع فرهنگی دشمن در فضای مجازی است. هرچند انقلاب اسلامی، اساساً یک انقلاب فرهنگی بوده است؛ اما متأسفانه در سایه سوء عملکرد مسئولان و سکوت و بی‌عملی عناصر علمی و فرهنگی، امروز شاهد سلطه دشمن در فضای تعیین‌کننده مجازی هستیم!

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۳
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی