دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴وحدت حوزه و دانشگاه، انتقام سخت و ضرورت استقلال در فضای مجازی (۳)

✍️ عبدالله علوی

🔸حوزه و دانشگاه دو نهاد مهم و تصمیم‌ساز در کشور هستند که حرکت و جهت آنها، مسیر و جهت‌دهی کشور را تعیین می‌کند. غیرت به‌جوش آمده ایران و ایرانی از #ابتذال_فراگیر_فرهنگی در شبکه‌های اجتماعی خارجی خصوصاً شبکه اینستاگرام، به اقدام و عمل حوزه و دانشگاه نیاز دارد. رهبر معظم انقلاب، #خط_انتقام را #غلبه_نرم‌افزاری و #اخراج_سخت‌افزاری بیان کردند و اشاره کردند که تا قوی نشویم، تجاوز و تعرض دشمنان پایانی ندارد.

🔹دوران جدید، عصر سلطه فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی است. غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه پوچ استکبار و اخراج سخت‌افزاری آمریکایی‌ها از منطقه مقاومت، در دوران جنگ فناوری‌های ارتباطی استکبار جهانی، اسم رمز عملیات خودکفایی و استقلال در محصولات ارتباطی و فضای مجازی کشور است که از جانب رهبر معظم انقلاب صادر شده است. امروز مصداق بارز غلبه نرم‌افزاری در منطقه مقاومت عبارت است از تقویت #گفتمان_استقلال_و_پیشرفت در فناوری‌های ارتباطی. بنا بر نظر کارشناسان، کشور به لحاظ فنی و تکنیکی هیچ‌گونه کمبودی در حوزه فناوری‌های ارتباطی ندارد. مشکل اساسی، نبود گفتمان استقلال و پیشرفتِ فناوری‌های ارتباطی در کشور و منطقه مقاومت است.

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۳
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی