دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

تذکر جدی دکتر مصطفی طاهری نماینده مجلس

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۱۵ ق.ظ

📌#ما_بر_این_باوریم

🎦تذکر جدی دکتر#مصطفی_طاهری نماینده مردم شریف زنجان و طارم در مجلس: ریشه دار ترین مشکل کشور این است که دولت رأس ندارد!!!دولت کشور را ول کرده است!!!
🔶بنده سه بار به وزیر اقتصاد تذکر دادم که وضعیت #بورس غیر طبیعی است ولی گفتند نظر #رئیس_جمهور این است باید این کار رو بکنیم!!!
#دولت_راس_ندارد
#تحریم_داخلی
#افت_بورس
#طرح_فولاد
🆔 @dr_mostafataheri
پ.ن: جالب است عقلای جامعه به این باور رسیده اند که رئیس جمهور مانع اصلی هر گونه اصلاح وضعیت اقتصادی و علت اصلی فشار اقتصادی خودساخته بر مردم است، اما نه مجلس انقلابی و نه قوه قضائیه انقلابی وظیفه قانونی خود را در این برهه حساس تاریخی برای عزل این رئیس جمهور بی کفایت انجام نمی دهند و عده ای هم ناشیانه این بی عملی را به تصریح ناشنیده و ناشی از تحریف مقام معظم رهبری نسبت می دهند...
#تحریف_رهبری
#استیضاح_تزویر
#استیضاح_به_نغع_مردم

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی