دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

 

🔴علت بی‌تفاوتی #مجلس_انقلابی نسبت به وضعیت فضای مجازی کشور؟!

🔹دقیقا چند روز بعد از انتشار کلیپ لایو جنسی یک پسر ۱۴ ساله با یک زن هرزه در اینستاگرام و جریحه دار شدن احساسات مردم، آقای جهرمی در مجلس حاضر می‌شود تا پاسخ بدهد که چرا زیرساخت سیستان پیشرفت نکرده و در این بین هیچ نماینده‌ای نیز در خصوص مسائل مهمتر از او سؤالی نمی‌پرسد.

🔸جالب اینکه جهرمی برای همین سؤال ساده‌ی نماینده‌ی سیستان هم پاسخ قانع کننده‌ای ندارد و نهایتا این نماینده با وساطت و ضمانت آقای قالیباف، راضی می‌شود!

👈پ.ن: جهرمی همان کسی هست که در سال ۹۳ که هنوز اینستاگرام آنچنان شناخته شده نبود، قرار شد با فیلترینگ هوشمند! محتوای اینستاگرام را پایش کند و برای این طرح نیز، ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شد. ولی...

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۰
جواد جاویدنیا

مجلس انقلابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی