دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

📌نقش شهید سلیمانی در کنترل نوسانات ارزی در بازه فروردین تا آذر ۹۸

مجید شاکری، تحلیلگر مسائل اقتصادی:
🔺بخش مهمی از ثبات ارزی از فروردین تا آذرماه سال ۹۸ در کشور مربوط به این می شد که ایران توانسته بود علی رغم فشارهای آمریکا یک شبکه تسویه ارزی برای واردات کالاهای اساسی ایجاد کند.

🔺ضمانت امنیتی بر روی شبکه تسویه ارزی کالاهای اساسی وجود داشت و بی تردید زدن این شبکه برای آمریکایی ها ایجاد هزینه می کرد و آنها ناچار بودند با شبکه مزبور بسازند.

🔺این شبکه روی بستر امنیتی ساخته شده بود و شهید حاج قاسم سلیمانی نقش بسیار مهمی در چیدمان آن داشت. بعد از فقدان حاج قاسم آمریکایی ها جرات کردند روی این شبکه قیود جدیدی بگذارند.

🔺شبکه ای که بر اساس دستورات حاج قاسم سلیمانی ساخته شده بود نقش بسیار مهمی در ثبات ارزی سال ۹۸ کشور داشت.
mshrgh.ir/1163420

پ.ن: شاهد بودیم که با رفتن سردار بود که #امنیتیهای_آلوده جرات کردند دلار را دستوری بالا ببرند و قطعا همان‌ها در شهادت سردار نقش جدی داشته‌اند.
روز رسوایی نزدیک است.

#سردار_دلها
#مرد_میدان
#فاطمیه
#حاج_قاسم

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی