دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

تکرار فاطمیه؟!

سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹، ۰۸:۳۸ ب.ظ

⚫️ #تکرار_فاطمیه؟!!!

🔹بعد رحلت رسول گرامی اسلام، ۴۰ شب فاطمه زهرا (س) به همراه امیر مومنان و حسنین، هر شب درب ۴۰ منزل انصار و مهاجرین رفتند و غدیر خم را یادآوری کردند اما پاسخی نشنیدند و حتی در را باز نکردند.

🔸تزویر و نفاق ابتدا کلام امام را بی‌اثر کرد، آن‌گاه اهانت کرد و جواب سلام امام را ندادند و فقط بر گریه‌های دختر پیامبر ناظر نبودند که او را از شهر بیرون کردند و حتی سایه‌بان بر سر دختر پیامبر خراب کردند، اما کسی دم بر نیاورد.

🔹از ۱۶۰۰ مهاجر و انصار ۴۰ یار هم به یاری امیرمومنان نیامدند.

🔸این بود که جرات کردند ۴۰ نفر بی‌غیرت‌ترین اراذل و اوباش را برای آتش زدن درب خانه و هتک حرمت دخت نبی و بستن دست ولی فرستادند.

👈♦️۱۷۰ هزار نفر بیعت خود را با علی زمان تجدید کردند و از هتک حرمت کننده خانه ولایت شاکی شدند، #رسانه‌های_انقلابی حاضر نیستند صدای این بیعت را به گوش مردم برسانند.
♦️چون تزویر می‌داند اگر این صدا برسد، تزویر رسوا خواهد شد و مشخص خواهد شد واقعیت مردم ۹ دی و تشییع با شکوه حاج قاسم است، نه #سیاهی_لشکر #توئیتر و #تلگرام و #اینستاگرامی.
♦️ای کاش زودتر #مدعیان_ولایت‌مداری به خود آیند و در مقابل این هتک حرمت‌ها خاموش نباشند، مبادا شریک غاصبان و هتاکان ولایت باشند...
♦️اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک

♦️ما فرزندان #مکتب_سلیمانی هستیم و خدا نکند اراذل و اوباش قصد خانه ولی را نمایند.

#شکایت_جمهور
#شکست_حصر_رسانه
#شکست_تحریف
#شکست_تحریم

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی