دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

طوفان شیعه انگلیسی در فیلم بانوی بهشت

سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۴۰ ب.ظ

⭕️🎥طوفان شیعه انگلیسی در فیلم #بانوی_بهشت

🎙گفتگوی مفصل خبرگزاری رسا با استاد #پورآقایی در تحلیل فیلم بانوی بهشت:

🔻یاسر الحبیب در صفحه مجازی خود، از ورود به عرصه فرهنگ صحبت کرده است که این خود نشانه‌ای برای جدی کردن فعالیت‌هایشان می‌باشد و از طرفی فیلم را به نحوی تولید کردند که برای اهل تسنن قداست خلفا را از بین می‌برد و صراحتاً معنای تفرقه می‌دهد. از طرف دیگر قصد نشان دادن چهرۀ‌ اهل‌‌بیت علیهم السلام را برای اولین بار در سینما دارند.

🔻بالای این فیلم یک علامت سوال است که چرا دشمن در هالیوود بالغ بر پانزده میلیون دلار برای این فیلم مذهبی هزینه می‌کند؟ یک نکته‌ای که لازم است گفته شود، توجه به کدواژه‌ها است. یاسرالحبیب می‌گوید که این فیلم توسط برجسته‌ترین کارگردان‌‌ها و هنرمندان غربی تهیه شده است و به تبیین زندگی حضرت زهرا (س) به ویژه دوران پس از رحلت پیامبر اسلام (ص) که چگونه به خانه ایشان حمله می‌برند و حرمت ایشان را می‌شکنند، می‌پردازد. این فیلم باعث تخریب وجهۀ اسطوره‌ای خلفا خواهد شد و فرق بین اسلام ناب و اسلام سقیفه‌ای را نشان می‌دهد، و ما قسم خورده‌ایم که انتقام حضرت زهرا (س) را خواهیم گرفت.

👈جهت مشاهده ادامه مطلب روی لینک کلیک کنید.
rasanews.ir/002p0b
💠گروه رسانه ای تیمورا
🆔 @Timoora

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۳۰
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی