دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🎞 ببینید
💠 ویدئوی کامل سوال دکتر عسگری از وزیر بهداشت در مجلس شورای اسلامی

اهم نکات:
1️⃣ باتوجه به وجود شواهدی مبنی بر احتمال حمله‌ی بیولوژیک، کمیته علمی کرونا چه کار دقیق و کارشناسی روی این موضوع انجام داده است؟
جایگاه این فرضیه در تصمیات و معادلات شما کجاست؟

2️⃣ دشمن در #جنگ_شناختی به دنبال دستکاری در دستگاه محاسباتی مسئولان و تحمیل اسناد و دستورالعمل‌های قدرت‌های زورگوست، آیا در مدیریت این بحران، اصلا به این عوامل توجه کرده‌اید؟

3️⃣ چرا به مفاد نامه‌ای که پیش از وزارت به همراه ۲۵۰۰ پزشک به آقای روحانی ارسال کردید و صراحتا نسبت به عوارض کوتاه‌مدت و عوارض بلند مدت واکسن‌های وراداتی هشدار دادید، عمل نکردید؟

4️⃣ در خصوص تعارض منافع اعضای کمیته علمی کرونا و حضور آنها در شرکت‌های تولید و واردات واکسن، دارو و... به‌صورت شفاف توضیح دهید.

5️⃣ افزایش ۲۸ درصدی سکته مغزی در کشور، حاصل کدام متغیر است⁉️

6️⃣ چرا سازمان انتقال خون از دریافت خون دریافت‌کنندگان واکسن‌های اسپوتنیک و آسترازنکا امتناع دارد⁉️

#مهدی_عسگری🇮🇷
نماینده مردم شریف کرج، فردیس و اشتهارد

https://eitaa.com/mahdiasgari133

🔶🔹 پی‌نوشت
همانطور که روزی، فریادهای مرحوم زارعی در مجلس هنگام تصویب برجام به سخره گرفته شد اما تاریخ نشان داد چقدر دقیق و درست بوده؛
نطق اخیر دکتر عسکری نیز از وقایعی است که در تاریخ مجلس شورای اسلامی ثبت شد تا تاریخ نشان دهد #دلواپسان_کرونا چه افق و اهدافی را از منظر دشمن‌شناسی دیدند و هشدار دادند.


✍️ مهندس شکوهیان‌راد
@SHRChannel

•┈┈••✾••┈┈•
@Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی