دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

خدا کند پُستمان پَستمان نکند

سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۴۴ ق.ظ

🔴خدا کند پُستمان پَستمان نکند

🔹بخشی از وصیت‌نامه پاسدار شهید مدافع حرم #مهدی_مکرمی که سال گذشته به در درگیری با سارقان مسلح به افتخار شهادت نائل شد و در آن از رویای صادقه شهادتش می‌گوید:

«از ابتدا بگویم که یک خواب شهادت دیده ام که به رؤیای صادق شبیه بود و دلیل نوشتن این وصیت نامه همین است، این خواب را مدت‌ها پیش دیدم و فکر کنم باز تکرار شد... اگر بتوانیم و اگر قبول کنند اسم خادالحسین داشته باشیم این لباس را به لباس امام حسین (ع) شبیه می‌دانم و خراب کردن، فساد، غیبت و تهمت در این لباس را به شدت بد می‌دانم، چون علاوه بر گناه و ناراحتی خداوند، به این لباس و جایگاه شهدا بی احترامی می‌شود.

خدا کند پُستمان، پَستمان نکند! خدا کند که پاک بشوم، پاک هم بمانم و پاک شهید شوم؛ میدانم خیلی از شهادت حرف می‌زنم شهادت لیاقت می‌خواهد، ولی می‌دانم خداوندی که سوره هایش با رحمان و رحیم شروع می‌شود اگر بخواهد گناهان ما را نمی‌بیند و می‌بخشد و شهید میکند به حق پیامبران و امامان مخصوصا پنج تن آل عبا (ع).»

🔸وای بر آنها که برای حفظ پست چه کارهایی می‌کنند و چه کارهایی نمی‌کنند که خیانت در حق این شهداست.

👈توضیح و عذرخواهی: متاسفانه به اشتباه در برخی سایتها فیلم بالا به عنوان پیکر تازه تفحص شده شهید مدافع حرم بعد از شش سال منتشر شده که اشتباه است و بدینوسیله ضمن اصلاح پیام قبل از مخاطبان گرامی عذرخواهی می کنم

#جهاد_تبیین

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۵
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی