دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴سیلی مقام معظم رهبری به ظریف یا  مجلس و قوه قضائیه انقلابی

🔹در حالی که عده‌ای از انقلابیون از اظهارات صریح مقام معظم رهبری در ماجرای فایل صوتی ظریف خوشحالی می‌کنند، روی دیگر سکه دیدنی تر و تاسف بارتر است.

🔸قوه قضائیه و مجلس صرفا به دنبال منتشرکنندگان فایل صوتی به جای عزل و محاکمه دولت و وزیر خائن هستند و باز آقا یک تنه به میدان آمد.

🔹نکته دیگر تمسخر ظریف نسبت به مردم، خانواده سردار و رهبری با عدم عذرخواهی صریح و حتی تاکید بر درستی نظراتش است.

🔸بدترین قسمت کار پیش برد مذاکرات خائنانه و توافقات مخفیانه و خائنانه و رفع بلوکه بخشی از پولهای بلوکه شده و تعلیق موقت بخشی از تحریمها پشت پرده خیمه شب بازی ظریف_آشنا و غفلت خواص انقلابی از خطوط قرمز تعیینی آقاست.

 🔹پرده بعدی تحریف، پول پاشی در بازار و پایین آمدن صوری قیمت ارز و سکه و مسکن و خودرو و اقلام حیاتی کشور و انداختن همه تقصیرهای گرانی و ناکارامدی دولت بر گردن امام جامعه است.

👈اینکه فرمانده مدتهاست به میدان آمده و یکه و تنها شمشیر می زند از بی‌عرضگی سربازهاست و اصلا خوشحالی ندارد.

#این_عمار

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی