دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

نهی از منکر مسئولان انقلابی (9)

جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۹، ۰۷:۳۰ ق.ظ


📣 #نهی_از_منکر_مسئولان_انقلابی (۹)
♦️سوال مهم از فرماندهان و روسای دستگاههای انقلابی که به جای رویکرد #تحریم_پیام_رسانهای_خارجی، رویکرد #حضور_حداکثری_مردم_در_سکوهای_خارجی دنبال می کنند:
🔴صهیونیستها که از اسم روز قدس می هراسند و از آن متنفرند، اگر #اقدام_شما_خدمت_به_دشمن نیست چرا به شما آزادانه اجازه می دهند در خاک مجازی خودشان علیه خودشان شعار دهید؟
📣📣📣 اقدامات سپاه و بسیج و صدا و سیما و سازمان تبلیغات و مداحان و وعاظ انقلابی در دعوت به تظاهرات مجازی در بستر بیگانه #حضور_هوشمندانه در فضای مجاز ی است؟
😭#دستاورد_دشمن_با_کمک_نیروهای_انقلاب: تعطیلی راهپیمایی روز قدس+ کاربر و درآمد و اطلاعات بیشتر برای جاسوس افزارهای صهیونیستی آمریکایی= #تقویت_رژیم_صهیونیستی
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴
#راهپیمایی‌قدس_تعطیل‌شدنی_نیست.

💠✍️کانال شخصی #جواد_جاویدنیا
#بصیرت_افزایی
#فضای_مجازی_انقلابی
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی