دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

فعلا با مرغ ها مذاکره کنید

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۴۲ ب.ظ

🔥فعلا با مرغ ها مذاکره کنید❗️

🔻رئیس جمهور پس #تاخیر ۵ ساله اعلام کرد مذاکره با آمریکا و اجرای برجام به صورت تعهد در برابر تعهد خواهد بود.

🔻اما این راهبرد توسط رهبر انقلاب در ابتدای اجرای برجام ابلاغ شده بود تا منابع و دستاوردهای کشور در حوزه فناوری های علمی و داشته های هسته ای به تاراج نرود ولی متاسفانه آن روز مجریان به این سیاست عمل نکردند و با سرعت هیجان زدگی تعهدات طرف ایرانی به صورت یکطرفه انجام دادند.

🔻اکنون بایدن به دولت کنونی ایران، نگاه یک #دولت_پایان_یافته را دارد؛ اما دولت دوازدهم به شدت در حال ارسال پالس التماس و مذاکره است.

🔻این پالس مذاکره برای بایدن بی ارزش است مگر اینکه بتواند این التماس غربگرایان ایرانی را تبدیل به #بنزین آتش اختلاف داخلی و تحمیل برجام موشکی کند و این اتفاق یعنی پایان بد دولت دوازدهم.

🔻امیدواریم دولتی های امروز به جای اینکه ۵ سال بعد حسرت بخورند که کاش همت و شجاعت به خرج می‌دادند و با تکیه به توان داخلی مشکلات را #مدیریت می‌کردند تا پایان خوبی داشته باشند؛ با تکیه بر التماس مذاکره با شیطان به #بدترین_پایان نرسند.

🔻پ.ن: اگر پایان خوب هم نمی خواهند لااقل با مرغ ها مذاکره کنند تا اینقدر از دسترس مردم دور نشوند بعد به مذاکره با الاغ ها بیاندیشند.

✍️حمیدرضا ابراهیمی

✅ گامی نو: اورژانس تحلیل های فرهنگی، سیاسی👇
https://eitaa.com/joinchat/917307426Ceae7e94949

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۰
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی