دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴مقابله با کرونا و احیاء امر به معروف با الهام از سردار سلیمانی (۲):
🔹اما همه این اقدامات در راستای تکمیل پروژه #کروناهراسی شکل گرفته است.
🔸اگر به همین میزان که روی ترویج پروتکلهای سازمان بهداشت جهانی با تمام توان وارد شدیم، با تکیه بر #نترساندن_مردم روی موضوعاتی توان می گذاشتیم که ثمره اش کاهش آمار کشتگان کرونا بود، قطعا موفق شده بودیم همانند چین پایان کرونا را جشن بگیریم.
🔹کاهش اضطراب مردم ضمن رعایت غیرافراطی نکات ایمنی تاییدشده، استخراج و تدقیق میزان واقعی مرگ و میر کرونا، جلوگیری از بالا بردن غیرواقعی آمار، جلوگیری از به کاربردن داروهای بی‌اثر و پروتکلهای غیرمصوب در بیمارستانها، ترویج داروهای موثر طب سنتی، پیشگیری از استفاده افراطی از ماسک و الکل که خود عامل بیماریهای تنفسی مشابه کروناست، مواردی است که می‌توان با پتانسیل بالای موجود ورود کرد.
🔸از مسئولان امر درخواست عاجزانه داریم چشم‌بسته تمام پتانسیل دستگاههای انقلابی را در اختیار اجرای سیاستهای کشنده سازمان بهداشت جهانی قرار ندهند.
🔹با رعایت نکات فوق، اجرای طرح تذکر به یکدیگر، نسبت به طرح تعطیلی مغازه ها و کسب و کار ها و یا منع تردد از ۹ شب تا ۴ صبح خیلی بهتر خواهد بود!
🔸ضمن اینکه با یک تیر، دو نشان خواهیم زد: نمونه‌ای موفق از امر به معروف و نهی از منکر را به خواست الهی اجرا کردیم که سبب احیای این فریضه در سایر عرصه‌ها خواهد شد.
#کروناهراسی
#کرونا_ویروس_رسانه‌ای
#امربه‌معروف_نهی‌ازمنکر
#نترسید_نترسیم_نترسانید
#سردار_سلیمانی
✍️برگرفته از مطلبی از #نصیر کانال #تحلیلات
@tahlilat
💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۰
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی