دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

قاچاق یا فضای مجازی؟!؟!

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۸ ب.ظ

❌قاچاق یا فضای مجازی؟!؟!

🔴ضرر فضای مجازی بیشتر است یا قاچاق سیگار؟

🔹رئیس قوه قضائیه: روحیه بسیجی در هر بخشی حاکم باشد، آن بخش کارآمد و موفق خواهد شد و با فرهنگ بسیج می‌توانیم بر همه مشکلات و توطئه‌ها و فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان فائق آییم.
🔸ایشان با اشاره به پخش گزارشی درباره قاچاق سیگار از رسانه ملّی گفتند: مردم وقتی این گزارش‌ها را می‌بینند، سؤال می‌کنند که چگونه قاچاق با این حجم و با تریلی وارد کشور می‌شود؟ این مسأله حتماً باید پیگیری جدی شود.
🔹وقتی چنین حجمی قاچاق وارد کشور می‌شود، یعنی این کالا از مبادی رسمی وارد شده که این خیلی مایه تاسف است و نیاز به ورود فوری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز دارد.

****(سوال مهم)***

1️⃣نقش قوه قضائیه در حاکم شدن روحیه بسیجی در ساماندهی فضای مجازی چیست؟  
2️⃣درخصوص مفاسد بارز و آشکار فضای مجازی که جلوی چشم 80 میلیون ایرانی قرار دارد و هزاران نفر شکایت کرده اند، چه کسی مسئول است و چه کسی و چه زمان باید  برای احقاق این حقوق عامه اقدام کند؟
3️⃣آیا ولنگاری فضای مجازی تحت مدیریت بیگانه منافع کشور را بیشتر تهدید می کند یا قاچاق سیگار؟

💠گروه رسانه ای تیمورا
🆔 @Timoora

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۱
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی