دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.


🔴بازهم مواضع صریح رئیس جمهور بر خلاف نظرات صریح آقا (۱)
🎥گزیده بیانات دیدار اعضای شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی:
 👈#امام_خامنه‌ای:
🔹مذاکره برای رفع تحریم را یکبار امتحان کردیم و به نتیجه‌ای نرسید.
🤦‍♂️محورهای سخنرانی #کلیدیان_مذاکراتیان:
🔹تطهیر چهره #بایدنیان در مقابل #ترامپیان: در تاریخ ایران 2 دفاع مقدس،یک دفاع مقدس 8 ساله در برابر صدامیان و یک دفاع مقدس در برابر جنگ اقتصادی داشتیم در برابر ترامپیان و بحمدالله ملت هم در جنگ اول موفق و پیروز شد... در این جنگ 3 ساله هم تقریباً تنها بودیم. کسی ملت ایران را یاری و کمک نکرد. این کارگران، کشاورزان، صادرکنندگان و تلاشگران تولید به عنوان سربازان خط مقدم جبهه اقتصاد و مردم عزیز بودند که مقاومت و ایستادگی کردند و تا امروز ایران را به پیروزی و موفقیت رساندند.
🔸ایجاد امید واهی به #بایدنیسم: یکی از مظاهر بزرگ پیروزی ملت ایران و شکست حتمی و قطعی دشمن در این جنگ اقتصادی پایان دوران ترامپیسم است.
🔹امید به مسیر #رفع_تحریم با ارسال #پالس_مذاکره_مجدد: سیاست جمهوری اسلامی ایران روشن است، سیاست جمهوری اسلامی ایران همانطور که بارها تأکید کردیم، تعهد در برابر تعهد، اقدام در برابر اقدام، کاهش تنش در برابر کاهش تنش، احترام در برابر احترام، تعهدات بین‌المللی در برابر تعهدات بین‌المللی است و اگر یک همچون اراده‌ای در حاکمان آینده آمریکا وجود داشته باشد، به نظرم حل مسأله بسیار آسان است.
♦️👈پ.ن: دعا کنید برای افرادی که #چک_سفیدامضاء برای #نه‌ماهه_باقیمانده_دولت داده‌اند...
#شکست_تحریم
#شکست_تحریف
💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۱
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی