دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

 

🔴بازهم مواضع صریح رئیس جمهور بر خلاف نظرات صریح آقا (۲)
🎥گزیده بیانات دیدار اعضای شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی:
 👈#امام_خامنه‌ای:
🔹#برخی چشم امید به کسانی دارند که با ما دشمنی می‌کنند!
 ‍🤦‍♂️محورهای سخنرانی #برخی:
🔸#گدایی_بازگشت_به_برجام، #آدرس_غلط_رفع_مشکلات: ایران و آمریکا هر دو می‌توانند تصمیم بگیرند و اعلام کنند که به شرایط 20 ژانویه 2017 برمی‌گردند؛ هم ایران برمی‌گردد به شرایط 20 ژانویه 2017 هم آمریکا و این می‌تواند گشایش بزرگی برای بسیاری از مسایل و مشکلات باشد و مسیر و شرایط را کاملاً تغییر دهد و بعد مراحل بعدی را می‌شود در بخش‌های مختلف ادامه داد. گره اصلی با یک اراده و یک تصمیم، گشاده و باز می‌شود.
🔹#انکار_ناکارامدی_در_کمال_وقاحت: اما در عین حال همواره این چنین بوده که اگر مشکلی برای مردم در زندگی‌شان پیش آمده از طریق فشارهای ناحق و غیرانسانی کاخ سفید بوده و هر زمانی که آنها به تعهدات بین‌المللی برگردند آن شرایط عوض خواهد شد.
🔸#ادعای_واهی_عملکرد_مثبت: اگر 3 سال 94 الی 96 قبل از شروع جنگ اقتصادی را با 41 سال شرایط اقتصادی ایران مقایسه کنیم، از سال 58 تا 98 در این 41 سال اگر مقایسه کنیم، در بسیاری از شاخص‌های مهم اقتصادی پیشرفت ملموس را می‌بینیم.
♦️👈پ.ن: #نه‌ماهه_باقیمانده_دولت نه سال می‌گذرد، دعا می‌کنیم فقط چشمشان به #مذاکره بماند و سمت #عمود_خیمه نیایند و الا...
#شکست_تحریم
#شکست_تحریف
💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۱
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی