دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

سنگ تمام رسانه های داخلی برای کلاب هاوس

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۲۸ ب.ظ

🔴سنگ تمام رسانه های داخلی برای کلاب هاوس 

🔹خبرگزاری تسنیم طی مصاحبه ای با چهره های رسانه ای داخلی تلویحا کلاب هاوس را پدیده انتخابات 1400 معرفی کرد.

👈پ.ن: تلگرام که با حمایت همه جانبه دولت و به صورت وِیژه آذری جهرمی وزارت اطلاعاتی رشد کرد چه بلایی بر سر ملت آورد. حال باید دید که با حمایت رسانه های ارزشی و صدا و سیما از کلاب هاوس چه فاجعه ای را باید منتظر باشیم؟

 

🔹فرید مدرسی در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم کلاب هاوس را وسیله ای برای انحصار شکنی از صدا و سیما دانست.

👈پ.ن: نسبت به صدا و سیما انتقادات فراوانی هست، از جمله ایجاد انحصار دولتی نسبت به اندک صدایی که علیه دولت بلند می شود با تعطیلی و توقف پخش برنامه های انتقادی علیه دولت، حال وسیله ای که حامیان دولت و اصلاحات آن را انحصار شکن بنامند معنایی جز تک صدایی و دیکتاتوری رسانه ای خواهد داشت؟ با اینستاگرام حاکمیت تصویری از بین رفت و با کلاب هاوس حاکمیت صدایی هم از بین خواهد رفت و تکمیل پازل ول بودن فضای مجازی و تأثیرگذاری بر انتخابات را شاهد خواهیم بود.

 

🔹مشاوران رسانه ای قالیباف سینه چاک کلاب هاوس در مصاحبه خبری با تسنیم همراستا با فرید مدرسی

👈پ.ن: وقتی آقای #قالیباف کوچکترین اقدامی در ساماندهی فضای مجازی ول را علیرغم تأکید حضرت آقا بر ضرورت برنامه ریزی کوتاه مدت برای فضای مجازی انجام نمی دهند، از مشاوران محترمشان هم انتظاری بیش از این نیست که به تطهیر و تمجید از یک سلاح ضدرسانه ای آمریکایی در مقابل صدا و سیما بپردازند.

 

🔹سعید آجورلو مدیر مسئول روزنامه اصولگرای صبح نو در مصاحبه با تسنیم: کلاب هاوس؛ بهار معنا و روشنفکری و محتوا/ این نرم افزار  ستاد انتخاباتی نامزدهای سال 1400 خواهد شد.

👈پ.ن: واقعا مرزهای اصولگرایی و اصلاح طلبی بی معنا شده است، وقتی مدیرمسئول یک روزنامه مثلا اصولگرا داغ تر از اصلاح طلبان برای کلاب هاوس فرش قرمز پهن می کند و پیروزی در انتخابات بعدی را بدون عضویت در یک نرم افزار آمریکایی صهیونیستی غیرممکن می داند. از ستادهای انتخاباتی که در خیابانهای کشور و با برق جمهوری اسلامی چراغشان روشن شد اما سایه ای در تلگرام صهیونیستی داشتند، در 96 چه بیرون آمد که اکنون از ستاد انتخاباتی که زیر پرچم آمریکا و با هزینه یهود ایجاد شود؟

🏮به کجا چنین شتابان؟ واقعا فهم این خطر این قدر سخت است یا ...
 

#بصیرت_انقلابی

👈متن کامل خبر در آدرس زیر:

https://tn.ai/2477395

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی