دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴 ایران ‌اینترنشنال و وزارت بهداشت و ستاد حزبی کرونا شرکای قتل هزاران ایرانی

🔹ملک‌زاده به عنوان راس مافیای دارویی به عنوان مانع اصلی تایید داروهای سنتی از جمله #پی‌اچ‌آر160 و #آلرگارد که تاثیر آنها اثبات شده است، پس از عتاب و خطاب حضرت آقا در ستاد کرونا در اقدامی پیش‌دستانه استعفا کرد تا فشار بر وزارت بهداشت کاهش پیدا کند.

🔸به فاصله چند روز از این استعفا متنی از خائنان داخلی ایران برای شبکه ایران اینترنشنال دیکته می‌شود تا علیه داروی موثر ایرانی جوسازی کنند. بدون اینکه تاثیرات بالینی خیره‌کننده و صد در صدی آن تبلیغ و یا حتی اشاره شود.

🔹با رفتن ملک زاده این داروها مجوز تولید و پخش گرفتند، اما اصل تفکر ملک‌زاده‌ها و سازمان جنایت جهانی در وزارت بهداشت نهادینه شده و با وجود اینکه داروهایی همچون رمدیسیور که بی‌اثر بودن آن ثابت شده کماکان در پروتوکل وجود دارد، اما کمیته مثلا علمی ستاد کرونا هنوز این داروهای نجات بخش را وارد پروتوکل درمان نکرده.

🔸بأی ذَنبٍ قُتلت؟ آقایان غیردولتی عضو ستاد کرونا، شما در این تصمیمات یا عدم تصمیمات مرگ‌بار شریک نیستید؟

🔹صدا و سیما و رسانه‌هایی که هر روز کمک موثری در کروناهراسی دارند، حتی از تبلیغ موثر این داروها دریغ کرده‌اند و قطعا بابت این کوتاهی مفرط مسئولند.

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی