دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

 

🚨راهکار افزایش مشارکت انتخابات بازداشت و محاکمه فوری روحانی و تیمش

🔹سندی دیگر از #بر_زمین_ماندن_امر_ولایت در قوه قضائیه از زبان حمید رسایی

🔸آقا در سال ۱۳۹۵ دستور دادند که به خیانت بزرگ تاراج منابع ارز و طلای کشور رسیدگی شود. جناب آملی لاریجانی اولین متهم این بی‌ولایتی هستند. 

🔹رسایی: حسن روحانی در تعدادی از سفرهایش به انگلیس ویزا نداشته، خب باید شهروند کشوری باشی تا بدون ویزا به آنجا سفر کنی! با صدای بلند می‌گویم، پایان نامه دکتری حسن روحانی سرقت علمی است.

🔸رسایی سه ساعت برای موضوع مدرک روحانی در حضور وکلای رییس دولت در دادگاه ویژه محاکمه شد و نهایتا هیات منصفه ادعایش را درست دانست و تبرئه شد.


🔸جناب رئیسی که فرمودند هیچ پرونده فسادی زیر میز نمانده است، سرانجام این دستور آقا و پرونده را پیگیری کردند؟ وضعیت شکایتهای متعدد از رئیس جمهور چه شد؟

🔹کدام اشخاص و دستگاهها باید پاسخگوی ادامه حضور یک مجرم امنیتی و به تعبیر حضرت آقا خائنی که عملکردش منتهی به تعطیلی چند کارخانه نه که تعطیلی کشور شده است، باید باشند؟

🔸اکنون که مشخص است این فرد مجرم در ثانیه های باقیمانده هم از لطمه‌های شدید به کشور و مردم چشم‌پوشی نخواهد کرد چه کسی است که بر ضرورت عزل و بازداشت فوری او حکم نکند؟

🔹 عزل و #بازداشت_و_محاکمه_فوری_روحانی تنها راهکار جلوگیری از خیانتهای لحظه‌ای او و تیمش است که حتی خبر آن سبب شادی مردم در خیابانها و حضور حداکثری انتخابات خواهد شد.

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی