دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴 برادر بزرگوار آقای جاویدنیا در واکنش به این نکته‌ی ما که گفتیم "با طرح مسئله فیلترینگ پازل جریان غربگرا را تکمیل نکنید" درخواست #مناظره داشته‌!

🔹ضمن استقبال از اصل گفتگو و مناظره، عرض کردیم که تا انتخابات، پازل جریان غربگرا را نباید تکمیل کرد.

🔸ما میگوئیم زمان شناس باشید طرح اینگونه مسائل در این برهه زمانی نادرست است، شما می‌فرمائید بیایید مناظره که ببینیم درست است یا غلط؟!((تا بیشتر به این مسئله حاشیه‌ای دامن بزنیم!))

🔹برادر بزرگوار؛ اصل موضوع مشخص هست که باید حکمرانی فضای مجازی در ید و اختیار کشور باشد مثل همه کشورهای پیشرفته چرا که رابطه مستقیم با امنیت ملی کشور و آرامش سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... کشور دارد. ولی طرح و مدل آن نیاز به تبیین و طراحی صحیح دارد با یک دستور و بخشنامه چیزی درست نمی‌شود!

❇️ باتوجه به اینکه در برهه حساس کنونی متأسفانه به دلیل کم‌کاری مسئولان مرتبط و شاید تضاد منافع برخی شرکتها، "ضرورت حکمرانی فضای مجازی" برای مردم تبیین نشده تا خود مردم مطالبه این اصل مهم را داشته باشند لذا دامن زدن به این مسئله و طرح آن در نزد افکار عمومی در #زمان_فعلی منجر به تخریب نامزدهای انقلابی در افکار عمومی و در مقابل تثبیت و تقویت مواضع فرعی نامزدهای غربگرا خواهد شد. 

❇️ ما حاضر به گفتگو و مناظره درباره این موضوع هستیم منتهی بعد از انتخابات؛  ان‌شاءالله تعالی. در این مقطع زمانی، مشغول مناظره و گفتگو درباره انتخابات و نامزد اصلح و "نه به ادامه دولت روحانی" هستیم.


✅ #داود_مدرسی_یان:
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی