دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

نظرات ارسالی کاربران

شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۰۵ ب.ظ

#نظرات_ارسالی_کاربران
سلام آقای جاویدنیا
خسته نباشید
من یه نوجوون ۱۶ ساله‌ی دهه هشتادی هستم.
خیلی علاقه‌مندم که باعث پیشرفت کشورم (مخصوصاً در بخش‌های فرهنگی) باشم. به همین دلیل خیلی از پیام‌رسان داخلی حمایت کردم و می‌کنم و هر حال که بتونم، سروش رو تبلیغ می‌کنم.

اما خب دلخور و ناامید می‌شم وقتی که می‌بینم با وجود تلاش من، برخی مسئولین کشور عین خیالشون هم نیست و هر چی بقیه رشته کردن، پنبه می‌کنن.

همچنین برام این سؤال پیش میاد که مگه قوه‌ی قضاییه یکی از سه قوه‌ی کشور نیست؟ پس چطور حتی اختیار نداره جلوی این شرکت «راهکار سرزمین هوشمند» و مافیای تلگرام و فیلترشکن بایسته؟ پس این چه قوه قضاییه‌ای هست؟!

من تو کانال آقای خرم‌آبادی هم عضو بودم و هستم و یادمه که ایشون هم چقدر از پروژه‌ی ملی پیام‌رسان داخلی حمایت می‌کردن، ولی در دوره‌ی مدیریت ایشون نه اتفاقی برای پوسته‌های دولتی تلگرام (مثل هاتگرام، تلگرام طلایی و بقیه‌ی پوسته‌هایی که از سرور این دو تغذیه می‌کنن) افتاد، نه پوسته‌های غیردولتی (مثل تلگرام دی‌آر و ویدوگرام که هیچ کانال غیراخلاقی و معاندی توشون بسته نیست) محدود شدن.

یادمه روزی که مراسم تودیع و معارفه‌ی شما برگزار شد، آقای منتظری (دادستان کل کشور) گفتن که «درسته آقای خرم‌آبادی رفتن، اما خیر خرم‌آبادی هنوز باقیه.»
اما ما هنوز از شما اقدام شاخصی ندیدیم و انتظار دارم یا این پوسته‌ها رو فیلتر کنید، یا توی کانال‌تون توضیح بدید که چرا از پس این کار بر نمیاید.

البته امیدوارم مشکل از عدم توانایی نباشه، و گرنه خیلی جای تأسفه که یکی از قدرتمندترین نهادهای کشور در انجام چنین وظیفه‌ای ناتوان باشه.
#قابل_توجه_مسئولان_قوه_قضائیه
#پاسخ_نوجوان_۱۶ساله_دهه_هشتادی_چیست؟
@Dr_javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۹
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی