دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

برنامه انعکاس | بخش چهارم

جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۰۶ ب.ظ

 

 

#برنامه_انعکاس #بخش_چهارم (۱)
#رادیو_گفتگو #بحث_داغ 
۷خرداد ۱۳۹۹ با موضوع #لایوهای_اینستاگرامی
👈👂حتما گوش دهید
🛑#دکتر_جاویدنیا: مسئولانی که در ساماندهی فضای مجازی کوتاهی کرده اند باید پاسخگوی قطرات خون جوانانی باشند که به عنوان داعشی و یا اغتشاشگر جذب خانه تیمی های مجازی دشمن قسم خورده شدند و به سمت مردم سلاح گرفتند و مجبور به مقابله به مثل با آنها شدیم.
🛑اگر این حرف را یکی از آقایان آن طرفی زده بود کلی مانور خبری می شد اما بنده مدتها قبل بیان کردم اما در سانسور خبری گرفتار شد و هیچ مانوری روی آن صورت نگرفت.
🛑من جاویدنیا، رئیس قوه قضائیه، دادستان کل کشور، دادستان تهران، مسئولان نظامی و امنیتی کشور و هر کسی که می توانست این خانه تیمی های فضای مجازی را ببندد و نبست در قطرات خون آن جوانی که به عنوان اغتشاش گر مقابل ما قرار گرفت و کشته شد شریک هستیم.
🛑بنده را خواستند ببرند، این دوستان را نبرید😂😂😂
🛑مکتوب و شفاهی اعلام کردم شش ماه اختیارات و نیروهای لازم را به بنده حقیر بدهید، اگر نتوانستم فضای مجازی را از اشغال بیگانه خارج کنم #اعدامم_کنید.
🛑حضرت آقا دو بحث را مطرح کردند یکی آتش به اختیاری و دیگری اینکه انتقاداتی نسبت به منصوبان بنده هم دارید مطرح کنید.
🛑ایراد جدی به آقای آملی لاریجانی داشتیم و اعلام کردیم مسئولیت تمام اتفاقاتی که ناشی از عدم ساماندهی این فضا می افتد بر عهده شما هم هست.
💠✍️کانال شخصی #جواد_جاویدنیا
#بصیرت_افزایی
#فضای_مجازی_انقلابی
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۹
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی