دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

راه امام خمینی راه امام خامنه‌ای (۴)

چهارشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۲۷ ب.ظ

#راه_امام_خمینی_راه_امام_خامنه_ای (۴)
♦️وزیر ارتباطات وظایف قانونی و دستورات قضایی را انجام نمی دهد، از مسدودسازی VPNها و نرم افزارهای خارجی خودداری می کند و #مظلومانه علت آن را حمایت از کسب و کار مردم عنوان می کند و خود را فدایی مردم و #حق_الناس می داند و همراستا با آمریکا نرم افزارهای آمریکایی در کشور را تقویت می کند. قوه قضائیه هم در مقابل او سکوت می کند و از اجرای قانون و دستورات قضایی عقب نشینی می کند، آقای آملی لاریجانی حکم قضایی فیلترینگ تلگرام را با مجوز به طلاگرام و هاتگرام متوقف کرد، تکلیف چیست؟ 
🔸اگر بنا باشد که یک جایی دادستان بخواهد روی قوانین عمل بکند، ما بخواهیم بگوییم که خیر، ما دادستان را قبول نداریم، این معنای دیکتاتوری است. 
♦️دیکتاتوری همان است که نه به مجلس سر فرود می‌آورد، نه به قوانین مجلس و نه به شورای نگهبان و نه به تایید شورای نگهبان و نه به قوه قضائیه و نه به دادستانی. 
🔹بعد از آنکه قانون وظیفه را معین کرد، هر کس بخواهد که بر خلاف او عمل بکند، این یک دیکتاتوری است که حالا به‌ صورت #مظلومانه پیش آمده است و بعد به صورت قاهرانه پیش خواهد آمد و بعد این کشور را به تباهی خواهد کشید 
🔸این کشور وقتی به تباهی کشیده شد و این مردم متفرق و مختلف با هم شدند، این همان وظیفه‌ای که برای ابرقدرتها باید انجام بدهد این آدم انجام داده، و لو خودش نمی‌فهمد، اگر بفهمد که دیگر مصیبت بالاتر است.
💠✍️کانال شخصی #جواد_جاویدنیا
#بصیرت_افزایی
#فضای_مجازی_انقلابی
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۴
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی