دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

نهی از منکر مسئولان انقلابی (1)

پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۱۷ ب.ظ

📣 #نهی_از_منکر_مسئولان_انقلابی (۱)

🔴مسئولان محترم دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای، ریاست محترم صدا وسیما، ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی، سرداران محترم سپاه، حضرت آیت الله رئیسی، امامان محترم جمعه سراسر کشور، نمایندگان انقلابی، رسانه های انقلابی چرا با کانال بی بی سی با استدلال حرمت تقویت و مشروعیت بخشی به رسانه های بیگانه مصاحبه نمی کنید؟ اما در شبکه های اجتماعی خارجی که بدتر از بی بی سی هستند و ابزار جاسوسی و جنگ شناختی علیه کشور و توهین به مقدسات و ارزشها و شهدا و امامین انقلاب هستند، با هویت رسمی حضور دارید و انواع اهانت به یک مسئول رسمی کشور را هم می پذیرید و با وجود مسدودسازیهای گاه و بیگاه و هدفمند، ترور مجازی شخصیت خودتان و حتی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به این تحقیرها تن می دهید و عزت ایران و اسلام و انقلاب را خدشه دار می کنید؟
🔊کی باورمان می شود که رسانه ملی ما و رسانه های انقلابی خودمان هستند که با ضریب دادن به اخبار شبکه های اجتماعی خارجی، توهم حضور تاثیرگذار در این شبکه های آمریکایی صهیونیستی را تقویت کرده اند؟
❇️ #آزمون_عملی_بصیرت_انقلابی در سال #جهش_تولید در راستای حمایت از تولیدات نرم افزاری داخلی این است:
مسئولان و چهره ها و #هیئتهای_انقلابی و برنامه های صدا و سیما تمامی صفحات رسمی خود و سازمان متبوعشان در شبکه های اجتماعی خارجی را ببندند.
#رسانه_ملی و #رسانه_های_انقلابی و #داغ_های_مجازی هم یک ماه هیچ خبری از هشتک و ترند و شبکه های اجتماعی خارجی پخش نکنند و به جای آن به  صفحات شبکه های اجتماعی داخلی ضریب دهند
✅در عرض همین مدت کوتاه لطمه جدی به شبکه های اجتماعی خارجی وارد خواهد شد و #جهش_تولیدات_نرم_افزاری داخلی را شاهد خواهیم بود.
🚫مسئول محترم با وجود دستورات صریح حضرت آقا عملکرد بد دیگران عذر عدم انجام تکلیف از ناحیه شما نیست.
♦️پس با ادامه حضورتان پازل بی ولایتی وزیر و دبیر و حامیان «خود رهبر پندار» آنان را تکمیل نکنید...
#حضور_هوشمندانه در فضای مجازی و #عملیات_در_زمین_دشمن و #ارتباط_با_دنیا راه های دیگری دارد که استقلال و عزت ایران و مسئول نظام اسلامی را خدشه دار نکند.
🔴یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا آمِنُوا
🔴قلْ إِنَّمَا أَعِظُکُمْ بِوَاحِدَةٍ ۖ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَىٰ وَفُرَادَىٰ
#نه_به_بی_بی_سی_مجازی
💠✍️کانال شخصی #جواد_جاویدنیا
#بصیرت_افزایی
#فضای_مجازی_انقلابی
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی