دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

نهی از منکر مسئولان انقلابی (7)

جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۹، ۰۷:۲۰ ق.ظ

📣 #نهی_از_منکر_مسئولان_انقلابی (۷)
🔴 افشاگری ماهاتیر محمد؛ آمریکا در فروش جنگنده‌های F۱۶ به تمام کشورهای دنیا جز اسرائیل، آنها را به صورت ناقص و بدون کدهای اساسی و برنامه کامل فروخته و تمام قابلیت‌های جنگنده‌ از جمله قابلیت هجومی قابل استفاده نیست. تنها فایده این جنگنده‌ها استفاده در مانورهای نظامی است.
پ.ن:
♦️برسد به دست فعالان فضای مجازی که فکر می‌کنند با سکوها و ابزارهای آمریکایی-اسرائیلی می‌توانند علیه هر دشمنی بجنگند و خاکریزهای مجازی را فتح کنند!

♦️بدانید و آگاه باشید اگرچه این ابزار، برای مانور‌های نمایشی همچون ترند کردن‌ها به کارتان می‌آید، ولی در بزنگاه‌ها همان عملکرد نمایشی را هم نخواهد داشت و بلکه تبدیل به ابزاری بر علیه خودمان خواهد شد...

♦️آنها که دوستشان بودند، شامل چنین رفتاری شدند.
♦️ما که دشمن‌شان محسوب می‌شویم...
💠✍️کانال شخصی #جواد_جاویدنیا
#بصیرت_افزایی
#فضای_مجازی_انقلابی
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی