دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

روز شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹  ساعت  ۱۱:۳۴ مقاله ای با قلم دکتر جاویدنیا تحت عنوان «نقش جریان نفوذ در سقوط فضای مجازی کشور» در پایگاه خبری قدس آنلاین منتشر شد که ضمن طرح مطالبات بر زمین مانده رهبر معظم انقلاب در مورد فضای مجازی، انتقادات وارد بر عملکرد نهادهای مختلف را از جمله شورای عالی فضای مجازی، را مطرح کرده بود.

البته این امر به دنبال سخنان و گلایه های جدی مقام معظم رهبری از عدم تشکیل و تأثیرگذاری و تصمیمات جدی در شورای عالی فضای مجازی و عدم اجرای مصوبات آن به ویژه در شبکه ملی اطلاعات بود که این بخش از سخنان مقام معظم رهبری نیز در یک فیلتر نامرئی حتی توسط رسانه های ارزشی نیز پوشش داده نشد و عملا به محاق رفت.

امری که متأسفانه حدود یک دهه است مانع شکل گیری شبکه ملی اطلاعات و طرح مطالبات جدی از ناحیه مردم در این زمینه شده است و وضعیت فجیع امروزی را در فضای مجازی کشور سبب شده است که مقام معظم رهبری مردم را تحت مدیریت بیگانه می دانند و در واقع کشور در فضای مجازی دچار یک سقوط و تحت اشغال دشمن قرار گرفته است.

متأسفانه پایگاه خبری قدس آنلاین که زیرمجموعه آستانقدس است، در یک اقدام غیرحرفه ای و به دنبال فشارهای پشت پرده نهادهای مورد انتقاد، این خبر را حذف نکرد، بلکه با خبر دیگری جایگزین کرد که جز پیوند و عکس آن هیچ اشتراک دیگری با خبر منتشره ندارد؟!

http://qudsonline.ir/news/724172

چنانچه می بینید این پیوند در پستی با مضمون زیر در تمامی کانالهای دکتر جاویدنیا منتشر شده بود اما هر کس به آن مراجعه کرد با خبری بی ربط مواجه شد:

http://javidnia.blog.ir/post/164

سوال اینجاست: تأکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت انتقاد و مطالبه گری از مسئولان نظام چه می شود؟

در حال حاضر خبر موصوف در حافظه گوگل صهیونیستی به آدرس ذیل موجود است، اما در پایگاههای خبری داخلی اثری از آن دیده نمی شود:

https://b2n.ir/314906

علاوه بر آن جهت اطلاع خوانندگان گرامی این مقاله در وبلاگ دکتر جاویدنیا هم منتشر شد.

http://javidnia.blog.ir/post/211

صرفنظر از عدم پوشش اخبار مهم منتشره دکتر جاویدنیا که در کانالهای داخلی وی منتشر می شود و نوعی سانسور حبابی تلقی می شود، این دومین بار است که مطالب وی به صورت غیرقانونی و صریح سانسور می شود.

برای مشاهده سوابق مرحله قبلی سانسور خبری وی توسط باشگاه خبرنگاران جوان به پست زیر مراجعه نمایید:

http://javidnia.blog.ir/post/170

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی