دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴 نسل جوان و بیانات امام سفرکرده یا نسل قدیم و بیانات امام حاضر!؟

🔹 مقام معظم رهبری نکته ای مهم در ابتدای دیدار با معلمان بیان کردند که مثل بسیاری مطالب مهم همیشگی فرمایشاتشان، چندان پوشش رسانه‌ای پیدا نکرد:

🔺«ما از لحاظ تصمیم خوب و قانون خوب و سند خوب هیچ کمبودی نداریم؛ هر چه دلتان بخواهد ما در کشور تصمیم‌های خوب و سندهای خوب و مانند اینها داریم. آنچه مهم است، این است که به این تصمیم‌ها عمل بشود؛ این را دنبال کنید. ایجاد قرارگاه، کار آسانی است؛ چه قرارگاه‌های نظامی، چه قرارگاه‌های بقیّه‌ی موضوعات، [اعمّ از] اقتصادی، فرهنگی و غیره؛ لکن ادامه‌ی کار این قرارگاه‌ها و خروجی این قرارگاه‌ها خیلی مهم است. بروید دنبال عمل جدّی و مجاهدانه تا ان‌شاءالله آن کاری که شما میخواهید، آن چیزی را که میخواهید عمل بشود، و دنبال کنید تا ان‌شاءالله عمل بشود»

🔸درد دل امام جامعه و دلسوزان نظام همین عدم اجرای جدی و مجاهدانه قانون بدون ملاحظه این و آن و بدون ترس از عواقب حملات رسانه‌ای و ترور شخصیت و ... همچون حاج قاسم است.

🔹بد نیست به بهانه این فرمایشات عمیق مقام معظم رهبری مواردی از مطالبه اجرای قوانین و مقررات بر زمین مانده کشور در زمینه فضای مجازی، محاکمه روحانی و کرونا و واکسیناسیون اجباری که با تمام توان مطالبه کرده و خواهیم نمود و بابت آن هزینه پرداختیم و خواهیم پرداخت را مروری داشته باشیم.

🏮شرح برخی محورهایی که قوانین کشور اجرا نشده:

1️⃣ نامه ای برای ساماندهی فضای مجازی که به ادعای خارج از وظایف قانونی بودن لغو شد، اما دستورات و قوانینی که آن نامه برای مطالبه اجرای آنها صادر شده بود کماکان معتبرند و کسی سوال نکرد که اگر جاویدنیا اشتباه کرد، آیا کسی قرار نیست اصل آن دستورات و مصوبات اشتباه را لغو کند و یا اگر درست هستند، پیگیری کند؟
https://javidnia.blog.ir/post/1441
2️⃣ خلاف قانون اساسی بودن مصوبات محدودیت زا و اجباری کردن واکسیناسیون کرونا که نه تنها مورد توجه قرار نگرفت بلکه به دنبال دائمی کردن ستاد کرونا طبق برنامه جهانی هستند:
https://javidnia.blog.ir/post/2372
3️⃣ محاکمه حسن روحانی و تیمش به دلیل انواع اقدامات خلاف قوانین و مقررات و ضربات جدی به اقتصاد و امنیت کشور:
https://javidnia.blog.ir/post/213
4️⃣ ضرورت تعیین تکلیف مرکز فاقد وجاهت قانونی افتای ریاست جمهوری به منظور تعیین تکلیف امنیت فضای مجازی کشور:
https://javidnia.blog.ir/post/2230
5️⃣ ضرورت تعیین تکلیف صریح از ناحیه دفتر رهبری در مورد مجوز قانونی حضور در نرم افزارهای خارجی بعضا فیلتر شده بر خلاف مصوبات شورایعالی فضای مجازی و قانون و دستورات قضایی
https://javidnia.blog.ir/post/1145

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی