دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

♨️ انتقاد شدید نماینده پارلمان کویت از امضای قرارداد پاندمی با سازمان بهداشت جهانی

🔹مجری:چرا شما با این قرارداد مخالفید (لزوم انجام پروتکلهای این سازمان در پاندمی‌های آینده)؟
🔸️شعیت المویزری نماینده پارلمان کویت:مدیران WHO  فاسد هستندو این مطلب در رسانه های اکثر کشورهای اروپایی گفته شده است و این سازمان دست مافیای بهداشتی و درمانی اداره می‌شود
من تعجب میکنم که چگونه نمایندگی این سازمان فاسد در کویت افتتاح می‌شود؟

🔸ما چند موضوع خطرناک پیشرو داریم :
_انحرافات جنسی ، و غرب میخواهد که ما همجنسگرایی را بپذیریم، و این مخالف دین و اخلاق ماست .
_تغییرات آب و هوایی : به بهانه ی تغییرات آب و هوایی با مشکلات زیادی روبرو خواهیم شد .
_پاندمی آینده : پروتکلهای پاندمی آینده بسیار شدیدتر از کرونا خواهد بود

🔹️مجری :اما این اقدامات برای حمایت از بشریت است
🔸️شعیب المویزری : اصلا برای حمایت از بشریت نیست و اینها همه دروغ است .
من در تلوزیون بصورت زنده با نماینده کاخ سفید و دانشمندان دیگری صحبت کردم، و اسناد را ارائه کردم که این برنامه ها برای قتل بشریت و کاهش جمعیت بشر به یک میلیارد است (یک میلیارد طلایی) .
چرا واکسیناسیون در مدارس اجباری باشد ؟ من پیش نویس اصلاحیه قانون بیماریهای باکتریایی و ویروسی سال 1969 را نوشتم، و جلوی این قوانین را خواهم گرفت .
به مسئولین کشورهای حاشیه خلیج فارس میگویم : ما مورد هدف قرار گرفته ایم و آینده خطرناکی داریم، و این ارتباط ملتها در تمام کشورها را بهم خواهد ریخت
 

#بصیرت_انقلابی

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی