دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

مطالبه ای از بهشت!

سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۰۹:۴۰ ب.ظ

⭕️ مطالبه ای از بهشت!

🔹آقایان رئیسی ، قالیباف و اژه ای!
مخاطب این سخنان "شهید بهشتی"، شمایید. 
اگر به مومنانی که داشتن حساسیت شرعی را از شما مطالبه می کنند وصله بی تجربگی ، کم اطلاعی ، عجول بودن و....می زنید ، این وصله ها به سیدالشهدا ی انقلاب نمی چسبد! 
🔹این مطالبه از دولتمردان در زمانی رخ داده که اوضاع کشور به مراتب از وضع کنونی دشوارتر و آشفته تر بوده است:
در اوج نابسامانی و بی ثباتی پس از انقلاب ، در زمان گردنکشی منافقین و دهها گروهک معاند و ضدانقلاب ، در مقطع تسخیر کردستان توسط ضدانقلاب و در فضایی که نظام نوپای ج.ا توسط کودتاها و تهدیدات خارجی و داخلی احاطه شده بود!!

🔹مسئولان محترم!
جمهوری اسلامی امانت بهشتی ها  به شماست و در روز محشر بابت میزان پایبندی و حساسیت تان به دین و شرع ،باید پاسخگوی این شهید و سایر شهدا باشید!

▪️دوستانی که مطالبه مردم متدین از دولتمردان را تضعیف و کوبیدن دولت و مجلس انقلابی می دانند در برابر عبارات سید مظلوم امت چه برای گفتن دارند؟

@pas_kouchehaie_enghelab
•┈┈••✾••┈┈•
@Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی