دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

کسانیکه معتقدند تجمعات به ضرر نظام است!

جمعه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۰۳ ق.ظ

♨️کسانیکه معتقدند تجمعات به ضرر نظام است (درحالیکه طبق قانون اساسی وقتی مخل مبانی نظام نیست بدون حمل سلاح هیچ منع قانونی ندارد)

❌بدانند نظرشان ۱۸۰درجه با نظر رهبر متفاوت است!😳
بخوانید👇

🔻...در همین مسئله‌ی نیشکرِ هفت‌تپّه و ماشین‌سازیِ تبریز، دانشجوها رفتند و یک مشکلی را واقعاً حل کردند؛ یعنی نه پول دارند، نه قدرت قانونی دارند امّا در عین حال «حضورشان» میتواند یک کار بزرگ را، یک مشکل بزرگ را حل کند. 

📌مثلاً از جمله‌ی موارد این است: ...در «مطالبات ازدستگاه‌ها» که «این مطالبات اثر هم داشته» یعنی اینکه «مجموعه‌ی دانشجویی از قوّه‌ی قضائیّه یا قوّه‌ی مقنّنه یا مجمع تشخیص یک چیزی را مطالبه بکند؛ تأثیرگذار است» این اثر داشته و این کاری بوده که شما کرده‌اید و «بسیار خوب است». این مال همین یکی دو سال اخیر است که این تحرّکات را انسان در مجموعه‌های دانشجویی مشاهده میکند.

🔻 یا در زمینه‌ی فعّالیّتهای بین‌المللی [مثلاً] در زمینه‌ی یمن.... که دانشجوها «اعلام حضور کردند»؛ و در مسائل متعدّدِ دیگر ...؛ «این اعلام حضورها خوب است». یا  گاهی اوقات «یک تجمّعی مثلاً جلوی سفارتخانه خوب است»؛ البتّه با متانت، با دقّت، با عقلانیّت و با نشان‌ دادن اقتدار روحی و معنوی....«حضور شما، خواسته‌ی شما، حرف منطقی شما، ✨نشان دادن اقتدار شما، ✨نشان دادن اجتماع شما  ✨تأثیرگذار است» «ممکن است شما تأثیرش را فوری به چشم نبینید امّا بدانید که اینها ✨اثر گذاشته». 

♨️خب این [حضور] بنابراین جزو مواردی است که من ✨«تأکید میکنم، تأیید میکنم و ✨مایلم که این استمرار پیدا کند»

 امام خامنه ای ۱۳۹۸/۳/۱

🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۱۲
جواد جاویدنیا

امام خامنه ای

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی