دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

ای کاش چنین شخصیتی رهبرمان بود

يكشنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۵۵ ق.ظ

🔴ای کاش چنین شخصیتی رهبرمان بود

🔹واقعا باید به چنین شخصیتی، لحظه به لحظه افتخار کرد...

🔸وقتی چنین شخصیتی در راس یک کشور باشد، اما مشکلات داخلی آن کشور با وجود رهنمودها و فریادهای لحظه به لحظه ایشان حل نشود معنایش چیست؟

🔹مردم که در سخت ترین شرایط و با وجود همه بی‌تدبیریهای مسئولان همراهی کردند.

🔸فکر نمی کنید مسئولان و به ویژه مسئولان انقلابی باید فاصله شعار تا عملشان را بسنجند؟

🔹برخی می‌گویند اگر رئیس جمهور انتسابی می بود و نه انتخابی، مشکلات کشور حل می‌شد. می‌گویم مگر رئیس قوه قضائیه و صدا و سیما و ... انتصابی نیست؟ آیا این دستگاهها مر فرمایشات رهبری را دنبال می‌کنند؟

🔸تنها راه مکتب حاج قاسم و تکثیر واقعی اندیشه ناب حاج قاسم ها در سطح تمام مسئولان است. به گونه‌ای که هر مسئولی بدون ملاحظه این و آن فقط قانون و منویات رهبری را واقعا سرلوحه کارش قرار دهد.

🔹به امید آن روز که شورای نگهبان و حفاظت‌ها و حراست‌ها احراز پایبندی و التزام عملی به قانون و ولایت فقیه را به معنای واقع در دستور کار قرار دهند.

🔸البته مردم روز به روز معیار سنجش ولایتمداری شان حساس تر شده و دقیق تر تشخیص می دهند. 

🔹حزب‌الله را هراسی به دل نیست. افرادی باید بترسند که دارای نفاق فکری و عملی هستند؛ دم از ولایت فقیه می زنند اما در فرهنگ، اقتصاد، فضای مجازی و جمعیت سیاستهای لیبرال را مطابق با طراحی دشمنان خدا پیاده می‌کنند که رسواییشان نزدیک است

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی