دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

یک جای کار علیز لنگ می زند!

دوشنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۴۰ ب.ظ

❌یک جای کار #علیـــز لنگ می‌زند!!                   

💢وقتی علی رضوانی [مجری صدا سیما] بخاطر ساخت برنامه در بخش اخبارِ سیما ، توسط پارلمان انگلیس تحریم میشود و اقای علیز مکرراً از خاک انگلیس ِخبیث در دفاع از جمهوری اسلامی برنامه پر می‌کنند و گویا تحت فشار رسانه‌ای خاصی قرار نمی‌گیرند ، باید متوجه شویم که یک جای کار این آقا لنگ می‌زند!!!

💢وقتی BBC از گوشه‌ای از شهر لندن برضد جمهوری اسلامی لجن پراکنی میکند و از گوشه‌ای دیگر از همان لندن ، آقای علیز در دفاع از جمهوری اسلامی حرف می‌زند ، باید متوجه شویم که یک جای کار این اقا لنگ می‌زند!!!

💢وقتی بخاطر رفع این تناقض جواب می‌دهیم؛ «در غرب #آزادی_بیان هست و هر کس می‌تواند از عقیده‌ی خود حرف بزند و دفاع کند!» ، بهتر است در مورد سرنوشت جولیان آسانژ [روزنامه نگار و برنامه نویس] که در کشور انگلیس دستگیر شد و یا ادوارد اسنودن [جاسوس سیا] ، بیشتر تحقیق کنیم تا دریابیم در غرب آزادی بیان تنها یک شعار توخالی است و آنگاه متوجه شویم یک جای کار آقای علیز لنگ میزند که بر ضد منافع استکبار کار رسانه‌ای میکند و کسی کاری به آن ندارد!

✅معادله ساده است...
⛔️اعتماد به چنین افرادی و انتشارِ صحبت ها و تولیدات رسانه‌ای آنها ، مصداق واضح با طناب پوسیده در چاه رفتن است!

✍️ میلاد خورسندی

💠 #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۱۵
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی