دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴توی دهان مسئولان خائنی خواهیم زد که امر صریح ولایت را نادیده بگیرند

🔹این سخنان صریح رهبری در مورد حجاب را همه جا پخش می‌کنیم تا مردم ولایی بدانند و بفهمند کدام مسئول و نماینده و مدعی‌العموم عملکرد و جهت‌گیری شان خلاف ولایت و در خط دشمن است.

🔸آقای مسئول هر شخصی و در هر لباسی هستی بدان جهت‌گیری خلاف نظرات صریح ولایت عاقبت ندارد.

🔹با کنسرت در ماه رمضان، ترویج بی‌قانونی و بی‌حیایی در کشور به بهانه گردشگری، عدم برخورد با ولنگاری در فضای مجازی، عدم اجرای قانون حجاب در کشور ماندگار نخواهید شد.

🔸از تاریخ ۴۵ ساله انقلاب درس نگرفته‌اید که در این کشور به برکت خون شهدا هنوز هم خودرهبرپنداران و ولایت ستیزان باید بدانند که آنها هستند که از قطار انقلاب و ارزشها پیاده خواهند شد و قطار با سرعت هر چه تمام تر به ایستگاه ظهور خواهد رسید.

 🔹پس فریب نخورید و سریعتر به راه ولایت برگردید. این میزهای ریاست که به آن چسبیده‌اید ارزش بدنامی ابدی و آه مادران شهدا را ندارد.

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۲۷
جواد جاویدنیا

امام خامنه ای

حجاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی