دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

ضرورت پیگیری اجرای مصوبات عفاف و حجاب

دوشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۰۷:۳۵ ب.ظ

مشاهده و دریافت فایل

🔴ضرورت پیگیری اجرای مصوبات عفاف و حجاب توسط گشت ارشاد مسئولان و سازمان بازرسی کل کشور

🔹یکی از معروفترین مصوبات شورای فرهنگ عمومی کشور که بر اساس بند 7 ماده 1 آیین نامه آن شورا برای همه دستگاهها لازم الاجراست، «راهکارهای اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب» مصوب جلسه 427 مورخ 84/10/13 است که برای مجلس و قوه قضائیه و 24 سازمان و وزارتخانه دولتی و تشکل مردمی وظایفی تعیین کرده است که چنانچه اجرا می شد در حال حاضر مشکلی در خصوص عفاف و حجاب نداشتیم.

🔸وقتی جناب رئیسی مدعی گشت ارشاد مسئولان هستند و وظیفه سازمان بازرسی کل کشور نیز رصد موارد عدم اجرای قوانین و مقررات است، اینکه این مقررات لازم الاجرا بلااقدام مانده اند و کسی بازخواست نمی شود، مسئولیتش با چه کسی است؟

🔹درست است که راهکار سلبی و برخورد انتظامی و قضایی با کشف حجاب آخرین راهکار باید باشد، در شرایطی که مسئولان سایر راهکارهای فرهنگی که وظیفه شان است اجرا نمی کنند، باید با این مسئولان نیز برخوردی جدی انجام داد. هر چند این امر نافی ضرورت برخورد با کشف حجاب کنندگان در کف جامعه نیست.

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۲۹
جواد جاویدنیا

حجاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی