دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

بازی قدرت خطرناک با معیشت مردم

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۲۲ ب.ظ

🔴بازی قدرت خطرناک با معیشت مردم
🔹بی بی سی به نقش ناچیز تحریم‌ها در اوضاع اقتصادی امروز ایران اقرار کرد
🔸بی بی سی فارسی نوشت: بی‌تردید ۸.۶ برابر شدن قیمت دلار در دوره ریاست جمهوری ترامپ تنها تحت تاثیر سیاست‌های تحریمی آمریکا علیه ایران اتفاق نیفتاده و آزمون و خطای سیاست‌های داخلی نیز در شکل گیری این رشد شتابان دخیل بود
🔹شکی نیست که عواملی همچون رشد نرخ تورم، رشد پایه پولی و به تبع آن رشد نقدینگی و سیاست‌های بانک مرکزی در #قیمت‌گذاری_دستوری ارز تاثیری عمده بر نوسانات قیمت ارز داشته‌است.
🔹«سازندگی» پشت پرده توجه غیرمعمول اصلاح‌طلبان به انتخابات آمریکا را علنی کرد
🔸این روزنامه در گزارش تیتر یک خود با عنوان «برندگان و بازندگان انتخابات» ذیل عکسی از لاریجانی، ظریف و محسن هاشمی اشاره‌کرده که اگر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا شود شانس کاندیداتوری و پیروزی این سه نفر افزایش می‌یابد
🔹پیوند زدن سرنوشت انتخابات آمریکا به شرایط داخلی ایران، تاکتیکی است که اصلاح‌طلبان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به‌کار گرفته‌اند.
🔴👈نمایندگان و مسئولان انقلابی چه برنامه‌ مدونی برای جلوگیری از بازی کردن خطرناک این طیف با معیشت مردم که در چارچوبی مدون در حال پیاده سازی است دارند؟
👈برنامه مسئولان انقلابی برای کم کردن شر فضای مجازی تحت اداره دشمن و ابزار تحکیم تحریف و تحریم و فریب و ساماندهی این فضای بی سر و سامان دارند؟
#شکست_تحریف
#شکست_تحریم
#معیشت_مردم
#گروگان‌گیری_اقتصاد
💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۳
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی