دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

روایتی از وصیت‌نامه شهدا

جمعه, ۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲ ق.ظ

🎥 #استوری_کلیپ | روایتی از وصیت‌نامه شهدا

✏️ رهبر انقلاب: تلویزیون یک برنامه‌ای را دیروزپریروزها پخش میکرد که بنده تصادفاً چند دقیقه‌ای دیدم از بعضی از شهدا...میگوید من درس خواندم و میترسم که این درس خواندن من تحمیل بر بیت‌المال بوده خرجی برایش شده و هزینه‌ای شده این به گردن من باشد؛ وقتی که من شهید شدم موتور گازیِ من را بفروشید، پولهای بانک من را بگیرید، بروید بدهید به بیت‌المال به‌جای آن! اینها درس است؛ اینها درس است. ۱۳۹۵/۰۷/۰۵

👈پ.ن: مسئولان این نظام هر چه دارند از این اسلام و مردم و خون شهداست، اما برخی از آنها حاضر نیستند ذره ای از منافع خود را برای دفاع از اسلام و آنچه شهیدان به پای آن خون ریختند، کوتاه بیایند...

🌷 #پلاک

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی