دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴نکته‌ای مهم از فرمایشات رهبری در بازتاب رسانه‌ای ضعیف؟!

🔹جوانان فلسطینی آن قدر عرصه را بر نظامیان صهیونیست تنگ کردند که برای رهایی مجبور به استفاده از جنگنده شدند

✏️ رهبر انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه: چه کسی تصور می‌کرد که روزی جوانان فلسطینی در «جنین» آنقدر عرصه را بر نظامیان صهیونیست تنگ کنند که آنها برای رهایی از محاصره جوانان مبارز مجبور به استفاده از جنگنده شوند اما این اتفاق چند روز پیش در جنین روی داد.

✏️ تبلیغات بین‌المللی به‌رغم همه فشارها، به نفع مردم فلسطین است. در روز قدس امسال علاوه بر کشورهای اسلامی، حتی در کشورهای اروپایی نیز راهپیمایی برگزار شد و مردم اروپا با رژیم صهیونیستی ابراز مخالفت کردند که این موضوع بسیار مهمی است و باید تقویت شود. 
۱۴۰۲/۳/۳۱
https://khl.ink/f/53174
👈ماجرای مهم محاصره صهیونیستها در جنین چیست و آیا تعمدا سانسور هوشمند شده و برد رسانه ای پیدا نکرده است؟ علیرغم انعکاس این موضوع در پایگاهها و کانالهای دفتر مقام معظم رهبری فقط برخی خبرگزاریها به صورت کامل به آن پرداخته اند و ابعاد این مساله مهم مغفول مانده است. برای اطلاع از عمق این پیروزی راهبردی و امیدواری بیشتر به سقوط هر چه سریعتر اسرائیل متن این تحلیل خبری را بخوانید:

isna.ir/xdP5xT

👈وقتی جوان فلسطینی با تأثیر از روح جمهوری اسلامی اینگونه شاخ استکبار را می شکند، باید هم برای جوان ایرانی برنامه ابتذال طراحی شود تا از الگوهای خود فاصله بگیرد... واقعا چرا افتخارات جوانهای معتقد به اسلام و انقلاب در ایران و خارج از کشور نباید دیده شود؟

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی