دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

آقایان این ننگ با رنگ پاک نمی‌شود

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۸ ب.ظ

⭕️ آقایان این ننگ با رنگ پاک نمی‌شود

✍️ حمید رسایی:
🔹تیم رسانه‌ای دولت که بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی، وی را مدافع و حامی برجام اعلام کرد، با انتشار این عکس ادعا کرده که #شهید_فخری‌زاده معمار برجام بوده و از جمله افرادی است که همراه ظریف نشان دولتی دریافت کرده! جالب است که تاکنون معمار برجام، روحانی و ظریف بودند و لاریجانی هم همراه آنها اما اکنون معمارش تغییر کرده!

🔸این ادعا درحالی است که از جمله اولین تصمیمات حسن روحانی در سال ۹۲ و بعد از ریاست جمهوری‌اش، محدود کردن فعالیت‌های این شهید در وزارت دفاع بوده است.

🔹این نشان نیز نه بواسطه خدمات و تاییدات آن شهید از برجام بلکه به دلیل خدمات وی به عنوان پدافند هسته‌ای بوده است.

🔸آقای فریدون عباسی که در آن مقطع رییس سازمان انرژی اتمی و از حامیان این شهید بویژه در روزهای نخست ریاست جمهوری روحانی بوده، در توییتی ارتباط این مدال با برجام را تکذیب کرده است.

🔹آقایان! #ننگ_برجام با #رنگ_دروغ‌بافی پاک نمی‌شود.

پ.ن: این اطمینان در انتشار اکاذیب از بمباران تبلیغاتی کوچکترین حرکت به سمت اصلاح فضای مجازی، راه‌اندازی شبکه فاسد با پولهای کثیف برای تزریق مجدد دروغ به افکار جامعه با اهداف انتخاباتی، توافقاتی بین برخی جریانات به ظاهر اصولگرا با جریان نفاق برای عدم اصلاح فضای مجازی به قیمت پشتیبانی این شبکه فاسد در انتخابات در قبال پست و مقامی در دولت جدید، حاصل شده است.

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۹
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی