دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

فیروزآبادی کلیددار فضای مجازی کشور

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۹، ۰۶:۲۴ ب.ظ

🔴فیروزآبادی کلیددار فضای مجازی کشور

🔹۲۱ دیماه دقیقا یک روز قبل از حضور آذری جهرمی در مجلس و پاسخگویی برای وضعیت فجیع فضای مجازی، فیروزآبادی رئیس مرکز #ما_نمی‌توانیم فضای مجازی بار دیگر ماموریت تاریخی خود را برای جلوگیری از اتخاذ تصمیمات قاطع در محافل کلان مدیریت و تصمیم‌سازی کشور از طریق ایجاد تردید در آنها به انجام رساند.

🔸این مصاحبه را کامل بخوانید:
https://rahbordemoaser.ir/fa/news/73597

پی‌نوشت:
🔹اندیشه ایشان دقیقا بزک کردن و بزرگ کردن هیمنه نرم‌افزاری پوشالی آمریکا بر خلاف صریح منویات رهبری حکیم امام خامنه‌ای است.

🔸شما ۵ سال فرصت طلایی کشور را بر باد دادید، اکنون می گویید ده سال دیگر زمان می‌برد که ما بتوانیم با تمرکز بر پلتفرم‌ها در مقابل قدرت سایبری آمریکا حرفی برای زدن داشته باشیم؟

🔹وای بر کسانی که ایشان را سرباز خالص رهبری جا زدند و اجازه دادند تردید در تصمیمات قاطع نظام ایجاد کند و لکه ننگ طلاگرام و هاتگرام را در دامان جناب آملی لاریجانی گذاشتند و اکنون هم جناب رئیسی را دچار تردید در ساماندهی فضای مجازی کردند و با وجود انتساب دروغ به دفتر مقام معظم رهبری که دادستان کل کشور هم شاهد آن بودند، هنوز مورد حمایت دفتر هستند.

🔸امان از زمانی که امام جامعه نظرات ضدبرجامی و ضد FATF و ضد ولنگاری فضای مجازی را صریحا بیان کند، اما دفتر آقا با استناد به نظرات مثلا کارشناسی برخی افراد مثلا ولایی و توصیه‌های سلیقه‌ای به مسئولان اثرگذار مبنی بر رعایت این نظرات، دقیقا مسیر خلاف نظرات رهبری را تسهیل کنند و انتقاد به آنان نیز جرم باشد.

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۷
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی