دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

رفتارهای شبه رضاخانی!

پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۹، ۰۷:۴۹ ب.ظ

😳 رفتارهای شبه رضاخانی!

🔹پس از شکل گیری مجلس یازدهم و خواست اکثریت مردم برای برکناری هرچه سریعتر آقای حسن روحانی ، گروهی از نمایندگان مجلس اقدام به جمع آوری امضاء برای استیضاح حسن روحانی کردند .

🔹اما برخی ها در مجلس که  خود را " نماینده تر" از دیگران دانسته و برکناری روحانی را مانع برخی جاه طلبی های سیاسی خود می دانستند ، با انتشار یک خبر خلاف واقع در مجلس ، ادعا کردند که مقام معظم رهبری با استیضاح حسن روحانی مخالف است !
 
🔹اینان سپس با ایجاد یک جو روانی سنگین در مجلس ، حامیان استیضاح را ضد انقلاب و ضد ولایت فقیه خطاب کرده و به تهدید آنان پرداختند . حتی یکی از این افراد خطاب به مدافعان استیضاح ، عنوان کرد که " مگر از روی جنازه من رد شوید که بگذارم حسن روحانی را استیضاح کنید " ! حتی برخی نمایندگان را تهدید به خلع لباس کرده و گفتند " کاری می کنیم که شما را از حوزه انتخابیه تان بیرون کنند " !

🔹چندی بعد ، هنگامی که حدود 200 نفر از نمایندگان مجلس ، طرح سؤال از رئیس جمهور را امضاء کردند ، حضرات دروغ جدیدی در مجلس شایع کردند و مدعی شدند که مقام معظم رهبری با سؤال از آقای روحانی نیز مخالف هستند !

🔹بیش از شش ماه است که با پخش این شایعه دروغ ، و برخلاف قانون ، از اعلام وصول نامه خودداری و علی رغم اعتراض جمعی از نمایندگان ، حاضر نیستند که آن را در دستور کار مجلس قرار دهند .

🔹در اقدامی دیگر ، هنگامی که جمعی از نمایندگان درصدد برآمدند که برخی وزرای ناکارآمد که اقدامات خلاف قانون متعددی مرتکب شده و خسارات قابل توجهی نیز به کشور وارد کرده اند را استیضاح کنند ، این حضرات که در مجلس احساس قدرت کرده و با رفتارهای شبه رضا خانی ، بسیاری را وادار به سکوت کرده اند ، شرایط را مهیا دیده و دروغ بزرگتری را جعل کرده و مدعی شدند که مقام معظم رهبری با استیضاح وزرا نیز مخالف هستند !

🔹بدین ترتیب تا کنون مانع استیضاح آذری جهرمی ، بیژن زنگنه و ... شده اند .

🔹روحیه استبدادی برخی از این افراد به گونه ای است که هنگامی که بعضی نمایندگان با کلیات لایحه بودجه خسارت بار 1400 مخالفت می کنند ، آنان را مورد عتاب قرار داده اند که شما با چه مجوزی با کلیات لایحه بودجه مخالفت کرده اید ؟!

🔹هم اکنون نیز کار به جائی رسیده که برخی نمایندگان را تهدید کرده اند که اگر از طرح شکایت مردم از حسن روحانی به کمیسیون اصل 90 ـ که یک مطالبه و اقدام کاملاً قانونی است ـ حمایت کنید و یا بخواهید در این زمینه اقدامی انجام دهید ، با شما برخورد خواهیم کرد !

🔹در مجلس قبل ، آقای لاریجانی که حامی و مدافع همه جانبه حسن روحانی بود ، این گونه با منتقدین در مجلس برخورد نمی کرد و  ممانعتی در طرح سؤال نمایندگان از رئیس جمهور ایجاد نکرد .
 اما در مجلس  یازدهم ، برخی که ادعای انقلابی گری دارند و خود را " نماینده تر " از دیگران می دانند ، رفتارهای شبه رضاخانی و مخالف منافع مردم را در پیش گرفته اند .

🔹به این افراد توصیه می کنیم دست از این رفتارهای نامناسب و مخالف منافع ملت بردارند که این راه ، نه در دنیا و نه در آخرت ، عاقبت خوشی ندارد .

@KamranGhazanfari

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۲
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی