دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

 

🔴۷۰ هزار نفر ایرانی در ۸۰ مورد درخواست، خواستار ساماندهی و برخورد قاطع با عاملان ولنگاری فضای مجازی

👈 ۲۵مورد شکایت از حدود ۱۴ هزار ایرانی غیور و ۵۶ مورد پویش از حدود ۵۸ هزار هموطن علیه وزارت ارتباطات، مرکز ملی، تلگرام و اینستاگرام و لایکی و VPN در قوه قضائیه و پایگاه «فارس من»

🔸آیا خواسته همه افراد و مراجع شاکی  جز اجرای قانون کشور چیز دیگری بوده است؟

🔹خواسته این افراد و دستگاهها احضار بدون دغدغه متهم به جلسه بارپرسی، به استهزاء گرفتن قانون و دادگاه با حمایت رئیس جمهور و انتشار غیرقانونی اسامی شکات و ژست قهرمان گرفتن و عملیات رسانه‌ای علیه نظام نیست.

🔸اگر کسی حکم دادگاه حقوقی مبنی بر تحویل جهیزیه همسرش را اجرا نکند، دادگاه ضابطان را برای اجرای قهری حکم با هزینه محکوم اعزام می کند. اکنون حکم شخصی که دستورات قضایی را در زمان تصدی دو رئیس قوه و سه دادستان کل و دو دادستان تهران انجام نداده است چیست؟ احضار، بازجویی، التزام به حضور بدون اجرای حکم؟

🔹آقایان! تمام این بازیها برای بازی دادن دوباره مردم، اخلاق، اقتصاد، سیاست و امنیت در لوای ولنگاری فضای مجازی است که آقا همین امسال ۶ بار هشدار دادند و دستور اجرای برنامه کوتاه مدت و فوری داده‌اند.

🔸فریب این بازیها را خوردید و فتنه‌های بدتر از ۸۸ و ۹۸ بر کشور وارد شد، نگویید که کسی هشدار نداد و همه افرادی که ترک فعل کردند باید پاسخگو باشند.

🔹عزیزان انقلابی که برای عدم فیلتر اینستاگرام و VPNها کاتولیک‌تر از پاپ، از مقامات لائیک ترکیه و هندوستان نیز کمتر برای اقدامات ضدفرهنگی ضد اقتصادی و ضد امنیتی این فضا نگرانند، بدانند آقا از فکر این وضعیت فرهنگ خوابشان نمی‌برد و حاضرند جان مبارکشان را در این راه بدهند، شما برای کسب یا حفظ محبوبیت چه چیزی زیرپا گذاشتید؟

 

برای مشاهده پویشها و شرکت در آنها به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://javidnia.blog.ir/post/910

فایل PDF شکایتها و پویشها:

دریافت

فایل تصاویر و محتوای ۵۸ پویش فارس من:

دریافت

 

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۷
جواد جاویدنیا

نظرات  (۱)

۱۲ بهمن ۹۹ ، ۲۰:۲۵ نسیم دریکوند

بسیار  کار بزرگی هست که شروع شده انشا الله  به سر انجام برسه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی