دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

اوصاف سردار دلها از زبان رهبر دلها

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۴۴ ق.ظ

 

🔴اوصاف سردار دلها از زبان رهبر دلها

🔹سردار سلیمانی هم شجاع بود و هم باتدبیر

🔸حاج‌قاسم دل و جگر داشت و به دهان خطر می‌رفت

🔹ذوب در انقلاب بود، انقلاب و انقلابی گری خط قرمز قطعی او بود

👈پ.ن: روسای محترم مجلس و قوه قضائیه که دم از پایبندی به مکتب حاج قاسم می زنید، آیا حاج قاسم در برابر عبور از خط قرمزهای رهبری ساکت بود؟ با وجود اختیار قانونی اقدام نمی کرد؟ فقط شعار می داد و در میدان جلوی دشمنان را نمی گرفت تا به ستونهای خیمه ولایت نزدیک شوند؟ یا هستی و جان و آبروی خود را به خطر انداخت تا آب در دل امثال شما تکان نخورد؟ حالا با شعار حاج قاسم حاج قاسم امام خامنه ای را در میدان تنها گذاشته اید و این همه قتل عام کرونا و واکسنهای آمریکایی و انگلیسی و خیانت مذاکره و فضای مجازی و تحریف سیدالشهدای مقاومت را نمی بینید؟ تا بیش از این به سربریدن بی هزینه سردار سلیمانی ها عادت نکرده اند، اقتدار نظام را نشان دهید و مردم پابرهنه را خوشحال کنید تا حضور پرشور مردم را پای صندوقهای رای شاهد باشید و پشت این دروغ بزرگ که حضرت آقا برخورد با این دولت فاسد را صلاح نمی دانند، مخفی نشوید و ناکارآمدی و انفعال خود را به پای نظام و رهبری ننویسید.
اگر جرأت اقدام و انقلابی گری ندارید مردانه کنار بروید و اذعان کنید که نتوانستید سرباز رهبری باشید و با دست و پازدنهای بیجا بیش از این در این باتلاق متعفن عوامفریبی فرو نروید که پاسخگویی به خون شهدا بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود.

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی