دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

دیپلماسی پرتقالی ظریف

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۰۹ ق.ظ

 

🎥 دیپلماسی پرتقالی ظریف

🔹اگر مجلس و قوه قضائیه آن روز که حضرت آقا امر کردند وظایف نظارتی خود را قوی انجام دهید، اقدام کرده بودند و به شایعه کذب مخالفت امام خامنه ای با برخورد با این دولت کذاب و منافق دامن نزده بودند و اگر آن روز که اینستاگرام صهیونیستی عکس حاج قاسم را حذف کرد در مقابل ولنگاری فضای مجازی محکم قد علم می کردند، اکنون غربگراها به پشتوانه انفعال مسئولان انقلابی و سکوت در مقابل عبور از خط قرمزهای رهبری و فضای مجازی ولنگار، پنجه در چهره حاج قاسم نینداخته بودند.

🔸امروز اگر پاسخ درخور به دولت نفاق و تزویر با بازداشت و محاکمه فوری روحانی و ظریف و علوی و آذری جهرمی و آشنا و ربیعی و ... و توقف کشتار کرونایی مردم با آمار کذب و ممانعت از ورود داروهای گیاهی موثر به پروتوکلهای درمانی و توقف واردات و تزریق واکسنهای آمریکایی و انگلیسی و توقف فوری مذاکرات وین و توقف اجرای پروتکل الحاقی و برجام و ورود جدی به ساماندهی فضای مجازی داده نشود، فردا رسما و بیش از پیش پنجه در سیمای ولایت خواهند انداخت.

🔹دشمنان دارند میزان حساسیت جامعه ما به هتک حرمت سرباز ولایت را می سنجند تا در صورت اطمینان از بی‌تفاوتی و رفاه طلبی و دنیاطلبی ما، این بار سراع فرمانده بروند.

🔸حقیقت تلخ است، مواظب باشیم به پشیمانی مختار و توابین گرفتار نشویم و نماز ولایتمان قضا نشود. 

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی