دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

درخواست راهپیمایی خودرویی وموتوری روز قدس

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۵۶ ق.ظ

🔻 درخواست راهپیمایی خودرویی وموتوری روز قدس

بسم الله القاصم الجبارین

امام خمینی رض: روز قدس روز اسلام است.

ما همان ملتی هستیم که قلب‌هایمان از کوچکترین ظلمی می‌رنجد و بر علیه ظالم می‌خروشد.

ما همان ملتی هستیم که سالیان سال است آخرین جمعه ماه رمضان در گرمترین روزها و دشوارترین لحظه‌ها خیابان‌های شهرمان را در لبیک به سنتِ حسنه‌ی مراد جماران نشینمان، امام خمینی رض و امر امام خامنه‌ای حفظه الله، پر از غریو مرگ بر اسرائیل و مرگ بر رژیم کودک کش می‌کردیم.

سال‌ها گذشت و جهان نیز همپای ما روز قدس را به خیابان‌ها ریختند تا پرده ظلمت را با فریادهایشان بدرند. چون دانستند اسرائیل نماد ظلم بی‌شرمانه و نقشه‌های شوم نه فقط برای فلسطین بلکه برای کل جهان است.

اکنون در این مقطع حساس زمانی که با بی‌تدبیری ها، امیدهای اقتصادی و اجتماعی برباد رفته، با حرکت‌های مومنانه و مجاهدانه دست هموطنانمان را می‌گیریم و کینه و دشمنی‌مان نسبت به اسرائیل و اسرائیلیان را در فریاد میزنیم و حامی ملت مظلوم فلسطین خواهیم بود.

اکنون به برکت نگاه امام زمان عج، رهبری هوشمندانه و الهی امام خامنه‌ای حفظه الله و نیز خون مطهر عزیزِ ملت ایران و سید شهدای مقاومت، محور مقاومت در طلیعه پیروزی است.
اکنون رژیم غاصب اسرائیل که از درون پوسیده و از بیرون، آماج حملات مقتدرانه قرار گرفته و به تلنگری فرو خواهد پاشید و بزودی شاهد نابودی این غده سرطانی خواهیم بود.
در چنین شرایط حساسی لغو کردن مراسم خودرویی و موتوری روز قدس، آبی است که به آسیاب دشمن خواهد ریخت و نومیدی را در دل دوستان و دوستدارانمان در محور مقاومت خواهد نشاند.

ما ملت مسلمان و انقلابی ایران، که همواره در میدانیم به پیروی از مرد میدان حاج قاسم عزیز و سرباز خالص ولایت خواهان این هستیم که ستاد مقابله با کرونا در تصمیم خود جهت لغو کلی مراسم روز قدس تجدید نظر نموده و مراسم را همچون روز ۲۲ بهمن گذشته به شکل خودرویی و موتوری که تضمین کننده سلامت مردم عزیز در این دوران همه گیری کرونا نیز هست، برگزار نماید.

والسلام علی عبادالله الصالحین و رحمه الله وبرکاته

✅ شما نیز میتوانید با رجوع به آدرس ذیل حمایت خود را اعلام نمایید.👇


کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی