دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴جذب قشر خاکستری به قیمت نادیده گرفتن رضایت الهی ممکن نیست!

🔹پاسخی قاطع از زبان مبارک رسول اکرم (ص) به کسانی که اجرای قانون و منویات ولایت در ساماندهی فضای مجازی و توقف حجم کثیر گناهان ارتکابی در پیام رسانهای خارجی که مهمترین آن ها تقویت دشمنان دین و مسلط کردن داعشیهای فضای مجازی بر مال و جان ناموس شیعه است را مایه کاهش محبوبیت و شکست در انتخابات می دهند.

🔸این است راز محبوبیت سردار دلها حاج قاسم که با وجود فشار دولت نفوذی خائن و احتمال ترور و شهادت از چیزی نهراسید و فقط به عشق اجرای فرمان سیدعلی رفت و خداوند متعال هم محبوبیتی به او داد که نه با فضای مجازی کثیف که با امواج معنوی در دل کسانی ایجاد شد که یک بار هم عکس او را ندیده بودند. 

🔹هر روز جلوی چشم مردم باشی و به نقل عده‌ای دور و بری چاپلوس و تصمیم‌سازان خائن و مدیران پشت پرده شبکه‌های بیگانه و چند نظرسنجی ساختگی، محبوبیت ۱۰۰ درصدی پیدا کنی کنند اما از راه اصلی کسب محبوبیت منحرف شوی و رضای خالق را فدای محبوبیت ظاهری مخلوق کنی، دیر یا زود موافقانت هم جزء مخالفانت خواهند شد.

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی