دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴عمق ضدیت نگاه #وزیر_سانسور با مبانی امام خامنه‌ای

🔹در حالی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم سال 1397 تأکید بر محاصره تبلیغاتی و در سال 1399 تأکید بر غلبه تحریف به عنوان زمینه تداوم تحریمها دارند و در سال 1400 هم از ولنگاری فضای مجازی گلایه دارند، وزیر تلگرام دلیل برخی محدودسازی ها برای تلگرام و فضای مجازی را شکسته شدن انحصار رسانه های داخلی اعلام می کند.

🔸او وقیحانه 14 روز پس از سخنان اول فروردین آقا چنین عنوان می کند: واقعیت آن است که فضای مجازی انحصار رسانه‌ها را در ایران از بین برده و باعث شده مقداری فضای گفتمانی سیاسی کشور باز شود. فضا برای گفت‌و‌گو و فعالیت رسانه‌ها باز شده و در نتیجه نظارت مردم بر مسوولان نیز بیشتر شده است. در این مساله هم اختلاف‌نظر هست؛ عده‌ای می‌خواهند شرایط بسیار قاعده‌مندی را برای فعالیت رسانه‌ها بگذارند و فضای مجازی را مخل می‌دانند. در اصل دعوای مجلس و دولت بر سر فضای مجازی، بیشتر به عرصه رسانه برمی‌گردد.

🔹نکته مهم آنجاست که با مدیریت مدیران کانالهای تلگرامی و اینفلوئنسرهای اینستاگرامی و فعالان توئیتری با پولهای کثیف، بزرگترین فیلترینگ هوشمند تاریخ کشور توسط او و همدستانش رقم خورده است به گونه ای که محاصره تبلیغاتی به نفع جریان غربگرا تشدید شده است و  پدیده #آذری_جهرمی_سانسورچی_ بزرگ تاریخ کشور رقم خورده است.

🔸هر زمان هم بنا باشد ابزار تحریف و سانسور از ید این سرباز روحانی گرفته شود، جیغ های بنفش به آسمان هفتم می رسد و پروپاگاندای رسانه ای برخی خودیها هم همراه جریان نفاق می شوند. 

https://b2n.ir/h34136

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی