دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

سوالات چالشی جاویدنیا از مدرسیان

شنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۲۶ ب.ظ

🔴سوالات چالشی جاویدنیا از مدرسیان (۱)

🔹مقام معظم رهبری در ۱۴۰۰/۱/۱ فرمودند: «و من این را هم عرض بکنم -اینها دیگر اطّلاعات ما است- ملّت عزیز هم بدانند که دستگاه‌های جاسوسی و سرویس‌های اطّلاعاتیِ کشورهایی و از همه بدتر کشور آمریکا و همچنین رژیم صهیونیستی از چندی پیش و نه امروز دارند تلاش میکنند که انتخابات آخر خرداد را بی‌رونق کنند... و از #فضای_مجازی هم حدّاکثر استفاده را دارند میکنند. خب متأسّفانه در فضای مجازیِ کشور ما هم که آن رعایتهای لازم با وجود این همه 👈تأکیدی 👉که من کردم صورت نمیگیرد و در یک جهاتی واقعاً ول است، که 👈بایستی👉♦️ آن کسانی که مسئول هستند حواسشان باشد.♦️ همه‌ی کشورهای دنیا روی فضای مجازیِ خودشان دارند اِعمال مدیریّت میکنند، [در حالی که] ما افتخار میکنیم به اینکه ما فضای مجازی را ول کرده‌ایم! این افتخار ندارد؛ این به هیچ وجه افتخار ندارد. 👈فضای مجازی را بایستی مدیریّت کرد👉».
🏮سوالات مهم از ایشان و دیگر منتقدان: 
۱)آیا جاویدنیا به عنوان یکی از مسئولان، خطاب مستقیم این دستورات بوده یا خیر؟
۲)آیا لازم است این دستورات قبل از انتخابات اجرا شوند یا نگرانی ایشان به بعد از انتخابات برمی‌گردد؟
۳) با توجه به مقدمات انجام شده قبلی، برای ساماندهی فضای مجازی و رفع نگرانی فوری رهبری چه راهکاری پیشنهاد می‌کنید؟
۴)اگر معتقدید هیچ اقدامی، چرا حضرت آقا سه ماه مانده به انتخابات این بیانات صریح را فرمودند با این احتمال که ظرف سه ماه یک نفر از مسئولان اقدامی کنند، چنین بیاناتی که اسباب دوقطبی و شکست جریان انقلاب است بیان فرمودند؟

۵) دوستان تضمین میدهند اگر ان شاالله به مقصود رسیدیم و دولت انقلابی در راس امور قرار گرفت موضوع صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی به بهانه های معیشتی و اقتصادی به زمانی دیگر موکول نشود؟ بعید میدانم ... 
چرا که الآن هشت سال است که با این دست از استدلال های دوستان انقلابی دشمن توانسته این آب را هدایت کند

۶) چرا باید هزینه ولنگاری فضای مجازی که توسط یک دولت غربگرا ایجاد و تقویت و ول شده را یک دولت انقلابی بپردازد؟
مگر دستورات شورای عالی امنیت ملی و شورای عالی فضای مجازی در این دولت مصوب نشده؟

۷) در صورتی که کوتاهی دوستان انقلابی و مصلحت سنجی آنها خلاف دستورات صریح مقام معظم رهبری و اشتباهشان در زمان شناسی و توقف اجرای دستورات معظم له با مصلحت سنجیهای سلیقه‌ای و خلاف قانون، سبب شکست جریان انقلاب یا ایجاد اغتشاشی بدتر از ۹۸ شود، پاسخگوی این خسارات عظیم خواهند بود؟

۸) آیا بهتر نیست به جای سکوت و طفره رفتن از این موضوع مهم با حضور در مناظرات، به جمع بندی واحد دست یافت تا فردایی همچون #توابین در حسرت اقدام درست در زمان مناسب در #پشتیبانی_از_ولایت نمانیم؟


💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی