دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔰هنر شهید چمران این بود که معطل تشکیلات نماند

دکتر جلیلی:
💠 هر چقدر توان فردی ما با هم هم‌افزا بشود، خوب است. تشکیلات هم برای همین است که این توان‌های فردی را هم‌افزا بکند و جمعی بکند. یک کار ما باید این باشد که به سمت هم‌افزا کردن این فعالیت‌هایمان برویم. اما اگر این کار به هر دلیلی دارد شکل نمی‌گیرد، ما باید چه کار بکنیم؟!

💠 وقتی رژیم بعث به ایران حمله کرد، طبیعتا شما باید از خود دفاع کنید و لازمه‌ دفاع این است که شما باید یک تشکیلات قوی نظامی داشته باشید اما هنر شهید چمران این بود که معطل آن تشکیلات نماند؛ بلافاصله اقدام کرد و تحت عنوان جنگ‌های نامنظم در مناطق اشغال شده حضور پیدا کرد. او شروع کرد و آن حرکت آغازی برای کارهای جمعی بیشتر شد.

💠همان زمانی که شهید چمران این کار را انجام داد، مسؤول بالا سر و فرمانده کل قوا بنی‌صدر بود که مرتب در کار اینها سنگ‌اندازی می‌کرد. مهم این است که ما شرایط را بدانیم و متناسب با آن در زمان خودش کار انجام بدهیم.

طرح ضیافت رضوی دانشجویان | مشهد، مرداد 98
 
🌹سالگرد شهادت دکتر چمران گرامی باد

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۱
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی