دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

فریاد عاشورایی

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۴۲ ب.ظ

نظر به بازخوردهای متعدد از پیامهای منتشره اینجانب و ارائه تحلیلهای مختلف در سایتها و کانالها و پایگاههای خبری موافق و مخالف از صحبتهایم در رادیو گفتگو مراتب ذیل مورد تاکید مجدد قرار می گیرد:

۱) همانگونه که در توضیحات کانال آمده است: این کانال به هیچ حزب و جناح و خطی جز خط رهبری وابستگی ندارد. نقل مطالب از دیگران به هیچ وجه به منزله تایید یا اطلاع از تمام افکار و وابستگیهای احتمالی اشخاص نیست.

۲) ارائه تحلیل خبری توسط سایر افراد، که با اهداف مختلف صورت می گیرد، چه بسا در ظاهر موافق، ممکن است برای تخریب جریان و القای ارتباط و وابستگی فکری اینجانب به جریانهایی باشد که در راستای کم اثر کردن حرکت و در مواردی با خط دهی آقایان نهادهای خاص صورت گرفته باشد. لذا از همه مخاطبان و به ویژه تصمیم گیران خواهشمند است با دقت و با لحاظ همه احتمالات نیبت به مطالب منتشره اظهارنظر و موضع گیری نمایند تا خدای ناکرده، بدخواهان راه را بر انتقاد سالم که در چارچوب نظام و مبتنی بر دستورات امام خامنه ای صورت می گیرد بسته نشود.

۳) مردم عزیز توجه داشته باشند، انتقادات در راستای تضعیف نظام و مسئولان ولایی کشور به ویژه حجه الاسلام رئیسی که مایه امید مردم هستند، نیست. بلکه موارد فقط در راستای تقویت نظام و حرکت به سمت عدالتخواهی و مطالبه گری واقعی است که حضرت آقا ترسیم کرده اند.

 

۴) بسیاری از افراد ولایی به لحاظ اینکه متاسفانه برخی افراد همچون آقای احمدی نژاد و برخی مدعیان عدالتخواهی اطراف ایشان، که متاسفانه همچون خوارج، از ولایت عبور کرده اند، پرچم و نام عدالتخواهی را به نام خود مصادره کرده اند، از باب اتقوا مواضع التهم از ورود در این مباحث منع می کنند که مبادا منصوب به آن جریان شناخته شوند. پاسخ حقیر این است که کوتاهی امثال ما در ورود جدی به مطالبه گری و عدالتخواهی از یک سو و شیطنت ضد عدالتخواهان از سوی دیگر باعث شده با این توجیه سطحی از اقدام صحیح در راستای اجرای منویات صریح امام خامنه ای شانه خالی کنیم و عرصه را برای افراد و جریانهای فاسد باز بگذاریم. حال آنکه سربازان واقعی ولایت باید این علم را با قدرت بلند کنند و مهر واقعی آن را که به اشتباه در ید عده ای قرار گرفته است، باز پس گیرند.

۵) اسباب تاسف ولایتمداران واقعی این باید باشد که دستورات متعدد ولی خدا که اسباب عزت و سربلندی و موفقیت مردم و کشور در تمامی امور اقتصادی و دفاعی و علمی و اخلاقی و سیاسی است، بدون اقدام باقی مانده است. فقط بیش از صد دستور در خصوص فضای مجازی!؟؟؟ آیا حاج قاسم و باکریها و همتها اگر در این شرایط بودند، حساب می کردند که اگر در راستای مطالبه اجرای امر ولی حرکت کنند چه انگی به آنها می چسبانند؟

 

۶) در شرایطی که عدم ساماندهی فضای مجازی کشور سبب اشغال و سقوط آن شده، کاپیتولاسیون حاکم شده، اطلاعات کشور به تاراج می رود، نوامیس و کودکان کشور مورد تعرض مشتی صهیونیست و منافق و داعشی و صعودی بدتر از بعث قرار گرفته و دشمن دندان تیز کرده تا دوباره بدتر از ۸۸ و ۹۶ و ۹۸ به جان ملت آسیب خورده از تحریمهای ظالمانه بیفتد و جریان نفوذ بنی صدری زمان راهها را سد کرده و مانع مقابله جدی با دشمنی شده که تا دندان مسلح شده و آرایش جنگی گرفته آیا سکوت با استدلال حفظ نظام جائز است؟

۷) فریاد می زنم تا در تاریخ بماند، هر گونه سکوت و بی عملی و تسلیم تحریف و آمارسازی و فریب دشمن شدن و عدم اقدام قاطع برای قطع شاهرگ حیاتی دشمن یعنی فضای مجازی به معنای اعمال حاکمیت بر آن نه قطع اینترنت، خیانت به کشور و نظام است و هر کس در هر جایگاهی اوامر صریح آقا و هشدارهای ایشان را نادیده انگارد، در تمام خسارات اقدامات ضد امنیتی دشمنان و اغتشاشات بعدی سازماندهی شده دشمن و فشار اقتصادی که عمال کثیف دشمن با ابزار فضای مجازی بر گلوی ملت پا می فشارد شریک خواهد بود.

 

۸) به فرموده آقا و به برکت خون شهدا فساد سیستمی نداریم اما نفوذ سیستمی و تصمیم سازی یا تصمیم شکنی (عدم اتخاذ تصمیمات قاطع و به موقع) داریم. قطعا امثال ریاست محترم قوه قضائیه و قاطبه مشاوران ایشان و مسئولان بیت آقا با علم و اطلاع تصمیمی که خواسته این جریان باشد اتخاذ نمی کنند، اما مشاوران خارج از جریان انقلاب و ولایت که به ظاهر همراهی می کنند، یا تحت تاثیر نواهای ما نمی توانیم و ضرورت تسلیم در برابر شرایط موجود و گروگانگیری از مردم بر علیه مردم و منافع کشور قرار می گیرند، به فرموده امام خامنه ای با شعارهایی همچون به مصلحت نظام نیست و ... مانع تحول و اقدامات انقلابی می شوند و باید هوشیار بود و الا هر روز تاخیر سبب بیشتر شدن خسارات و هزینه ها می شود.

۹) اگر جریان نفوذ مانع شنیدن شدن فریادهای امثال بنده و دکتر خرم آبادی در سالهای قبل نمی شد، فتنه ۹۸ با آن همه خسارت برای مردم و کشور حادث نمی شد. آیا فقط وزارت ارتباطات و وزارت اطلاعات مقصر بودند؟ یا کسانی که به آن فریادها توجه نکردند هم در مقابل خداوند و امام زمان و امام خامنه ای مسئولند؟

۱۰) اکنون نیز که آقا بار دیگر فریاد هل من ناصر زدند و شکست تحریمها و در واقع گشایش اقتصادی مردم را منوط به شکست تحریفها دانستند و مساله فضای مجازی را مساله نزدیک نظام دانستند و دشمن را در آرایش جنگی در فضای مجازی اعلام کردند و مردم را زیر بمباران دشمن، صراحتا اعلام می کنم دشمن قصد دارد با فشار تحریم و فشار اقتصادی برای مردم با ابزار فضای مجازی نظام را گردن بشکند... البته کورخوانده و پرچم این نظام به دست آقامان به دست صاحب اصلی اش خواهد رسید... اما نکند دوباره با بی توجهی مان به این هشدارها شاهد استغاثه سوزناک آقا محضر امام زمان باشیم و سرافکنده از کوتاهی خود که فرمودند: «ای سید ما! ای مولای ما! ما آنچه باید بکنیم، انجام می دهیم؛ آنچه باید هم گفت، هم گفتیم و خواهیم گفت. من جان ناقابلی دارم، جسم ناقصی دارم، اندک آبروئی هم دارم که این را هم خود شما به ما دادید؛ همه‌ اینها را من کف دست گرفتم، در راه این انقلاب و در راه اسلام فدا خواهم کرد؛ اینها هم نثار شما باشد...»

 

۱۱) خداوندا تو شاهد باش این بار قبل از سیدعلی مثلا سرباز کوچک و حقیر و سراپاتقصیرش به نمایندگی از تمامی سربازان واقعی جان بر کف انقلاب در میدان کربلای فضای مجازی می گوید: آی همه کسانی که کمر به نابودی این نظام مقدس و تسلیم سیدعلی بسته اید، سربازان سید اینجا با همه وجودشان ایستاده اند، جان ناقابلی داریم، اندک آبرویی هم داریم که همه را از صاحبمان امام زمان و از چادر خاکی مادرمان داریم، همه را فدا خواهیم کرد و این بار نسل و دودمان هر چه نفوذ و نفوذی است که دل بدان خوش کرده اید، به باد خواهیم داد تا دیگر جرات نگاه سمت ایران و ایرانی و پرچم اهل بیت را نداشته باشید...

۱۲) بنده کمترین الفبای ولایتمداری را هم نیاموخته ام و ادعایی ندارم و خدمت تمامی شهدا و جانبازان و ایثارگران انقلاب اظهار شرمساری دارم که خوب امانتدار مسئولیتهایم نبودم. از خداوند متعال می خواهم چه این حقیر و چه هر شخصی که قصدش خودنمایی و بالا رفتن از دوش مردم و آقا برای منافع زودگذر دنیایی و پست و سمت و نه برداشتن باری از دوش مردم و نظام باشد، اگر قابل هدایت نیست، رسوا و به فضاحت بارترین شکل مجازاتش کند، کما اینکه دیدیم حاج قاسم چطور جاودانه شد و دیگر افراد چگونه رسوای عالم و آدم شدند و آن روز دیر نخواهد بود...

والسلام علی من اتبع الهدی

جاویدنیا 1399/5/12

 

توجه: این مطلب در قالب 6 پست با پیوندهای زیر در کانال ایتای دکتر جاویدنیا در تاریخ 1399/5/13 منتشر شده است:

https://eitaa.com/Dr_javidnia/1610

https://eitaa.com/Dr_javidnia/1611

https://eitaa.com/Dr_javidnia/1612

https://eitaa.com/Dr_javidnia/1613

https://eitaa.com/Dr_javidnia/1614

https://eitaa.com/Dr_javidnia/1615

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی