دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔵آیا در زمینه مدیریت فضای مجازی و در قضایایی همچون مرکز افتا و تدوین سند ملی پیشگیری و مقابله با حوادث فضای مجازی، مدیریت تلگرام و پیام رسانهای خارجی و مقابله با فیلترشکنها و به طور کلی مدیریت فضای مجازی مدیران مربوطه وزارت اطلاعات #جناح_بازی نکرده اند؟

🔴اگر پاسخ منفی است چرا جناح انقلاب در فضای مجازی کشور منفعل و مظلوم است و صدای آمریکا و غرب پرستان بالا و بر فراز دیگر صداهاست و  نرم افزارهای آمریکایی صهیونیستی حکمرانی می کنند؟

🔵چرا در مقاطعی که نظام و انقلاب مورد هجمه است بیشترین آمار فیلترشکنهای فعال را داریم و در مقاطعی که دولت راستگویان مورد هجمه و انتقاد است کمترین تعداد فیلترشکن فعال را داریم؟

🔴چرا به تاراج رفتن دین و ایمان و اعتقاد کودکان و نوجوانان در فضای مجازی با فیلترشکنها برای این مسئولان دلسوز انقلابی؟!!! اهمیتی ندارد و عدم اجرای وظیفه مهم مقابله فنی با VPNها را به انحاء مختلف توجیه می کنند؟

💠✍️کانال شخصی دکتر #جاویدنیا

🆔 @Dr_Javidnia

 

لینک مطلب در کانال ایتای دکتر جاویدنیا:

https://eitaa.com/Dr_javidnia/1581

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی